Peruin Omien sivujen chatin/puhelun (soitti chatin kautta) määräaikaisen laajakaistaliittymän viime kuun loppuun (määräaikaisuutta lokakuulle). Perumisen syynä on muutto toiseen kaupunkiin johon ei ole tarjolla vastaavaa liittymää, ja sain asiakaspalvelun kanssa keskusteltuani sen käsityksen että liittymän sopimus on siitä päätetty ilman ongelmia.
Nyt kun lasku tuosta viimeisestä kuukauden puolikkaasta tuli, on siinä satasen verran maksuja loppukaudelta. Onkohan tätä mahdollista saada muutettua, vai onko Soneran politiikka veloittaa aina koko sopimusjakso riippumatta muista tekijöistä? Ymmärrän määräaikaisen sopimuksen pointin, mutta käsittääkseni tilanteissa jossa esim. kaapelilaajakaista on tilattu, ja muutto tulee alueelle jossa ko. yhtiöllä ei ole kaapeliverkkoa, sopimuksen purku pitäisi onnistua ilman sakkoja?