Skip to main content

Netgear d1500 modeemi

  • November 21, 2019
  • 9 kommenttia
  • 21 katselukertaa

Elikkäs auttakaa tumpeloa. Ostin otsikon mukaisen modeemin, mutta en saa sitä yhdistettyä verkkoon. Mitä pitäisi tehdä? Palautanko purkin takaisin vai osaatteko neuvoa? 

9 kommenttia

Forum|alt.badge.img+7
  • Moderaattori
  • November 22, 2019

@TaurMark@  kirjoitti:

Elikkäs auttakaa tumpeloa. Ostin otsikon mukaisen modeemin, mutta en saa sitä yhdistettyä verkkoon. Mitä pitäisi tehdä? Palautanko purkin takaisin vai osaatteko neuvoa? 


Hei @TaurMark Mukava että löysit meidät täältä Telia Yhteisöstä! Toivomme sinut lämpimästi tervetulleeksi keskustelemaan ajankohtaisista asioista :smileyhappy:

 

Oletko kokeillut sim-korttia toiseen laitteeseen eli löytääkö se siinä verkon? Mahdollista on siis se, että liittymä ei ole jostakin syystä aktivoitunut. Jos toisessa laitteessa verkkoa ei löydy, niin voit soittaa asiakaspalveluumme 020 690 400 (pvm/mpm) tai olla Chatin kanssa yhteydessä 24/7 avoinna olevaan Chat-palveluumme kirjautumalla telia.fi -sivuston kautta Omille Sivuille.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • November 22, 2019

Kyseessä on ADSL modeemi, jolloin sim- korttia luonnollisesti ei tarvita.


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • November 22, 2019

@PiaJo@  kirjoitti:

@TaurMark@  kirjoitti:

Elikkäs auttakaa tumpeloa. Ostin otsikon mukaisen modeemin, mutta en saa sitä yhdistettyä verkkoon. Mitä pitäisi tehdä? Palautanko purkin takaisin vai osaatteko neuvoa? 


Hei @TaurMark Mukava että löysit meidät täältä Telia Yhteisöstä! Toivomme sinut lämpimästi tervetulleeksi keskustelemaan ajankohtaisista asioista :smileyhappy:

 

Oletko kokeillut sim-korttia toiseen laitteeseen eli löytääkö se siinä verkon? Mahdollista on siis se, että liittymä ei ole jostakin syystä aktivoitunut. Jos toisessa laitteessa verkkoa ei löydy, niin voit soittaa asiakaspalveluumme 020 690 400 (pvm/mpm) tai olla Chatin kanssa yhteydessä 24/7 avoinna olevaan Chat-palveluumme kirjautumalla telia.fi -sivuston kautta Omille Sivuille.


Onko tuossa modeemissa sim-korttia?

Kyseessä siis tämä : 

Langaton reititin ja ADSL2+ modeemi Netgear D1500.


Forum|alt.badge.img+7
  • Moderaattori
  • November 22, 2019

@TaurMark@  kirjoitti:

Kyseessä on ADSL modeemi, jolloin sim- korttia luonnollisesti ei tarvita.


No jopas nyt meni itselläni laitemallistot sekaisin. Pahoittelut.. eli tarkistatko piuhojen olevan oikein? Onko aiemmin samassa osoitteessa toiminut muu dsl-yhteys? 


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • November 22, 2019

Siis kyllä on tuo laite, mutta ei ole sim-korttia.


kiisseli67
Virtuaalihahmo
Forum|alt.badge.img+7
  • Virtuaalihahmo
  • November 22, 2019

  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • November 22, 2019

Kyllä on piuhat oikein ja hyvin pelittää nykyinen modeemi, jonka aioin korvata. Nykyinen modeemi on jo niin vanha, joten ajattelin päivittää sen uuteen, lisäksi se on alkanut pätkimään. Jos ei mitään ratkaisua ilmene, lähtee tuo uusi modeemi takaisin sinne mistä ostinkin.


Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • November 22, 2019

Onko liittymäsi ADSL vai VDSL -liittymä? Tuo Netgear on ADSL2+ -purkki, tukea VDSL:lle ei siitä löydy. Mikä vanha modeemisi oli merkiltä ja malliltaan?


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • November 22, 2019

Komento takas! Pahoittelut turhasta aloituksesta. Meni puurot ja vellit sekaisin, tajusin itsekkin tuossa aiemmin. VDSL modeemia olin vailla, mutta otin sitten ADSL modeemin. Palaillaan ja kiitos pikaisista vastauksista.