Moikka! Sain tekstiviestin 9.7. että laajakaistaamme, vaikuttava ongelma oli havaittu. Hetken päästä tuli uusi viesti jossa kerrottiin ongelman korjautuneen. Asunnossamme ei kuitenkaan ole toiminut netti tuon jälkeen. Modeemissa palaa internet merkin päällä jatluvasti punainen valo. Modeemi on käynnistetty uudestaan useita kertoja, sekä myös resetoitu muutamasti, siltikään ei näyttäisi toimivan. Mitenhän netin saisi takaisin toimintaan?
Sivu 1 / 1
Morjens @AnnikaSami!
Jos netti ei uudelleenkäynnistyksistä ja resetoinneista huolimatta toimi, kannattaa kirjata tästä esim. vika/häiriöilmoitus kirjautumalla sivuillemme http://bit.ly/2uu9evN. Sitä kautta tekniikan puolella päästään tarkistamaan tuo tilanne.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.