Skip to main content

Netti katkeilee

  • March 2, 2016
  • 5 kommenttia
  • 18 katselukertaa

 Mikä mahtaa olla vikana kun WI-FI katkeilee useamman kerran päivässä ja tulee virhesanoma   DNS_PROBE_FINISHED_BAD_CONFIG onko kyseessä verkkovika vai mikä niin käyttiksenä on Windows 10.

 

Kiitos

 

 Edit Ramaria: Otsikko.

5 kommenttia

olkitu
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • March 2, 2016

WLAN siinä vikana. Eiköhän se päivän selvää ole? Käytä kaapelia.


Purnipsi
Somettaja
Forum|alt.badge.img+8
  • Somettaja
  • March 2, 2016

@hifk1969 kirjoitti:

 Mikä mahtaa olla vikana kun WI-FI katkeilee useamman kerran päivässä ja tulee virhesanoma   DNS_PROBE_FINISHED_BAD_CONFIG onko kyseessä verkkovika vai mikä niin käyttiksenä on Windows 10.

 

Kiitos

 

 Edit Ramaria: Otsikko.


Jotenkin viittaisi siihen, että DNS kysely epäonnistuu. Kokeile asettaa käyttöön Googlen DNS-palvelimet, jos tällä hetkellä on käytössä jotkin muut. Täällä hyvät ohjeet:

 

http://www.pcappspot.com/dns-probe-finished-bad-config-error-fixed/


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • March 3, 2016

@Purnipsi kirjoitti:

@hifk1969 kirjoitti:

 Mikä mahtaa olla vikana kun WI-FI katkeilee useamman kerran päivässä ja tulee virhesanoma   DNS_PROBE_FINISHED_BAD_CONFIG onko kyseessä verkkovika vai mikä niin käyttiksenä on Windows 10.

 

Kiitos

 

 Edit Ramaria: Otsikko.


Jotenkin viittaisi siihen, että DNS kysely epäonnistuu. Kokeile asettaa käyttöön Googlen DNS-palvelimet, jos tällä hetkellä on käytössä jotkin muut. Täällä hyvät ohjeet:

 

http://www.pcappspot.com/dns-probe-finished-bad-config-error-fixed/


On se vaan kumma kun soitin tästä ongelmasta soneran vikapalveluun oli heidän vastaus että Koti-Tv reititin on tullut tiensä päähän,no nyt lähettivät uuden reittittimen mutta kappas vain ongelma ei ole mihinkään hävinnyt.

 

Voisi kuvitella että vikapalvelussa olisi asiantuntijoita töissä ja osaisivat karttoittaa ongelmia vahän laajemmin,no aina ei voi voittaa!


NikoNo
Telialainen
Forum|alt.badge.img+4
  • Telialainen
  • March 4, 2016

@hifk1969 kirjoitti:

On se vaan kumma kun soitin tästä ongelmasta soneran vikapalveluun oli heidän vastaus että Koti-Tv reititin on tullut tiensä päähän,no nyt lähettivät uuden reittittimen mutta kappas vain ongelma ei ole mihinkään hävinnyt.

 

Voisi kuvitella että vikapalvelussa olisi asiantuntijoita töissä ja osaisivat karttoittaa ongelmia vahän laajemmin,no aina ei voi voittaa!


Harmillinen juttu, että tuo uusi reititin ei korjannut ongelmaa. Meidän vikapalvelussa on kyllä ammattilaisia töissä ja pystyvät tutkimaan linjaa monin eri tavoin. Tässä tapauksessa kun ongelma jatkuu, niin kannattaa jättää uusi vikailmoitus omien sivujen kautta tai soittamalla vikapalveluun.


  • Uusi jäsen
  • April 27, 2017

i found a website from which i get rid out of this type of error problem, so now you can also check this once for getting rid of it completely from here: http://www.techinpost.com/fix-error-dns_probe_finished_bad_config-code-problem