Mikä mahtaa olla vikana kun WI-FI katkeilee useamman kerran päivässä ja tulee virhesanoma DNS_PROBE_FINISHED_BAD_CONFIG onko kyseessä verkkovika vai mikä niin käyttiksenä on Windows 10.
Kiitos
Edit Ramaria: Otsikko.
Mikä mahtaa olla vikana kun WI-FI katkeilee useamman kerran päivässä ja tulee virhesanoma DNS_PROBE_FINISHED_BAD_CONFIG onko kyseessä verkkovika vai mikä niin käyttiksenä on Windows 10.
Kiitos
Edit Ramaria: Otsikko.
WLAN siinä vikana. Eiköhän se päivän selvää ole? Käytä kaapelia.
@hifk1969 kirjoitti:
Mikä mahtaa olla vikana kun WI-FI katkeilee useamman kerran päivässä ja tulee virhesanoma DNS_PROBE_FINISHED_BAD_CONFIG onko kyseessä verkkovika vai mikä niin käyttiksenä on Windows 10.
Kiitos
Edit Ramaria: Otsikko.
Jotenkin viittaisi siihen, että DNS kysely epäonnistuu. Kokeile asettaa käyttöön Googlen DNS-palvelimet, jos tällä hetkellä on käytössä jotkin muut. Täällä hyvät ohjeet:
http://www.pcappspot.com/dns-probe-finished-bad-config-error-fixed/
@Purnipsi kirjoitti:
@hifk1969 kirjoitti:Mikä mahtaa olla vikana kun WI-FI katkeilee useamman kerran päivässä ja tulee virhesanoma DNS_PROBE_FINISHED_BAD_CONFIG onko kyseessä verkkovika vai mikä niin käyttiksenä on Windows 10.
Kiitos
Edit Ramaria: Otsikko.
Jotenkin viittaisi siihen, että DNS kysely epäonnistuu. Kokeile asettaa käyttöön Googlen DNS-palvelimet, jos tällä hetkellä on käytössä jotkin muut. Täällä hyvät ohjeet:
http://www.pcappspot.com/dns-probe-finished-bad-config-error-fixed/
On se vaan kumma kun soitin tästä ongelmasta soneran vikapalveluun oli heidän vastaus että Koti-Tv reititin on tullut tiensä päähän,no nyt lähettivät uuden reittittimen mutta kappas vain ongelma ei ole mihinkään hävinnyt.
Voisi kuvitella että vikapalvelussa olisi asiantuntijoita töissä ja osaisivat karttoittaa ongelmia vahän laajemmin,no aina ei voi voittaa!
@hifk1969 kirjoitti:
On se vaan kumma kun soitin tästä ongelmasta soneran vikapalveluun oli heidän vastaus että Koti-Tv reititin on tullut tiensä päähän,no nyt lähettivät uuden reittittimen mutta kappas vain ongelma ei ole mihinkään hävinnyt.
Voisi kuvitella että vikapalvelussa olisi asiantuntijoita töissä ja osaisivat karttoittaa ongelmia vahän laajemmin,no aina ei voi voittaa!
Harmillinen juttu, että tuo uusi reititin ei korjannut ongelmaa. Meidän vikapalvelussa on kyllä ammattilaisia töissä ja pystyvät tutkimaan linjaa monin eri tavoin. Tässä tapauksessa kun ongelma jatkuu, niin kannattaa jättää uusi vikailmoitus omien sivujen kautta tai soittamalla vikapalveluun.
i found a website from which i get rid out of this type of error problem, so now you can also check this once for getting rid of it completely from here: http://www.techinpost.com/fix-error-dns_probe_finished_bad_config-code-problem
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.