Skip to main content

Netti katkeilee jatkuvasti.

  • 3. maaliskuuta 2015
  • 6 kommenttia
  • 294 katselukertaa

Hei. viimeisen kahden kuukauden aikana yhteys on pätkinyt joka päivä n. 10 sekunnin - 1 tunnin välein jatkuvasti, tätä siis jatkuu koko päivän, yhteys on 8/1 meganen ja kaikki kusee. Olisi kiva jos tähän kyseiseen keskusteluun liittyisi sonerankin väkeä joilta voisi saada vastausta.

6 kommenttia

  • Ex-telialainen
  • 221 kommenttia
  • 4. maaliskuuta 2015

huomenta! Oliko sulla kone kiinni kaapelilla modeemissa vai käytätkö wlania? Jos käytät wlania niin oletko testannut kaapelin kanssa? Pätkiminen yleensä johtuu joko modeemista, linjoista tai puhelinkaapelista mikä menee modeemilta pistokkeelle. Esim. Pitkä puhelinkaapeli voi aiheuttaa yhteyden hidastumista ja pätkmistä eli kannattaa kytkeä modeemi mahdollisimman lyhyellä puhelinkaapelilla seinään. Jos edellä mainituista ei ole apua niin kannattaa testata vielä toisella modeemilla niin saa rajattua vikaa pois omista laitteista. Jos toisella modeemillakin pätkii niin vikailmoitusta vain tekemään jotta pääsevät verkonhallinnassa korjaamaan vikaa pois. Vikailmoituksen voi tehdä soittamalla vikapalveluun 020 690101 tai sonera.fi omien sivujen kautta.


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 6 kommenttia
  • 4. maaliskuuta 2015

W-lan ja kaapeli testattu, molemmilla on ongelmia, puhelinkaapeleita testattu 5 eri pituutta, testattu jo kolmella modeemilla, kaikilla samaa vikaa ollut. tässäpä nyt soitellaan ja jonotellaan.


MiaSL
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 800 kommenttia
  • 5. maaliskuuta 2015

@metspo Selvisikö homma?


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 6 kommenttia
  • 5. maaliskuuta 2015

MiaSL: Ei selvinnyt kun eivät tuolla asiakaspalvelussa osaa sano mitään soneran verkon rakeenteesta ja mitä sielä tapahtuu. Laitettiin menemään vikailmoitusta, oli sielä kuulemma jotain muitakin packet loss ilmotuksia tehtynä ja sitten kait juuri joku seppo tulee käymään ja laskuttaa satasen jos siltä tuntuu.


MiaSL
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 800 kommenttia
  • 5. maaliskuuta 2015

Hyvä että vikailmoitus on nyt tehty, saadaan asiaa tutkittua. Ja jos omat laitteet on jo tutkittu ja todettu toimiviksi, ei mitään yllätyssatasiakaan joudu makselemaan :smileyhappy:


  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • 6 kommenttia
  • 5. maaliskuuta 2015

Eipä kait, toivottavasti.. laitoin itse vähän seurantaa pystyyn ja tosi hyvältä näyttää näin ilta kymmeneltä..


Vastaa