Nettiliittymän nopeuden laskeminen

  • 12 October 2023
  • 3 kommenttia
  • 149 katselukertaa

Kunniamerkki +1

Eikö tota netin nopeutta voi laskea vaikka on määräaikainen ja kallis. Kaikki on noussut ja alkaa rahat loppumaan. En tajunut vuosi sitten et toinen vuosi nostaa hintaa lähelle 60 euroa. Kuukaudessa telia lasku on lähelle 200euroa koska siinä on kaikki mitä tarvitsee. Minulle riittää valokuidussa hitaampi nopeus jolla saisi hintaa laskettua. Alkaa rahat loppumaan.1 vuosi pitäisi kitkutella tai pahimmillaan lopettaa maksamiset ja menkööt ulosottoon tai mihin lie. Asiat oli ennen paremmin ja en voi mitään sille et korot ja kaikki ovat nousseet...ei ole minun vikani. Otan yhteyttä ajoissa et ei tulisi ongelmia. Olen täällä ensimmäistä kertaa kirjoittamassa. Ahdistaa….

 

----

Muokkaus Sakumik: Muokattu hieman otsikkoa.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Eikö tota netin nopeutta voi laskea vaikka on määräaikainen ja kallis. Kaikki on noussut ja alkaa rahat loppumaan. En tajunut vuosi sitten et toinen vuosi nostaa hintaa lähelle 60 euroa. Kuukaudessa telia lasku on lähelle 200euroa koska siinä on kaikki mitä tarvitsee. Minulle riittää valokuidussa hitaampi nopeus jolla saisi hintaa laskettua. Alkaa rahat loppumaan.1 vuosi pitäisi kitkutella tai pahimmillaan lopettaa maksamiset ja menkööt ulosottoon tai mihin lie. Asiat oli ennen paremmin ja en voi mitään sille et korot ja kaikki ovat nousseet...ei ole minun vikani. Otan yhteyttä ajoissa et ei tulisi ongelmia. Olen täällä ensimmäistä kertaa kirjoittamassa. Ahdistaa….

Hyvä kun kirjoitit @Lukeluke68 tänne Telia Yhteisöön ja ei huolta, asiat saadaan varmasti järjestymään tavalla tai toisella.

En pääse tätä kautta asiakastietojasi katsomaan, mutta pystyn antamaan sinulle toki yleisiä neuvoja. Ohjaisin sinua nyt ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun, jossa voidaan liittymäsi tarkistaa ja katsoa miten olisi paras edetä. Määräaikainen sopimus sitoo osin kyllä, mutta tilanteet käsitellään aina tapauskohtaisesti ja asiakkaan kokonaistilanne huomioon ottaen. 

Kunniamerkki +1

Kiitos vastauksesta.Olin yhteydessä keskiviikkona asiakaspalveluun kun sain uuden laskun ja huomasin tämän.Ei tätä asiaa saanu kuntoon kun on määräaikainen.Muista palveluista sai muutaman euron alennusta mutta ei tätä kallista nettiä.Huono juttu erittäin huono.

Kunniamerkki +1

Olin sen verran jo väsynyt ja ahdistunut niin en tiedä enään tuosta asiakaspalvelusta menikö asiat parempaan vai huonompaan päin.

Vastaa