Skip to main content

Terve

 

Meikäläisellä on 100mb/s valokuitu kiinteä laajakaista kerrostalossa. 

 

Viime aikoina todellinen nopeus on ollut 1mb/s tai alle.. 

Vikailmoitusta ei tietenkään sopivasti pysty netissä jostain syystä tekemään.

Maksullisiin numeroihin en jaksaisi soitella ja käyttää omaa rahaani kun soneran tarjoama

palvelu toimii aivan *******asti ilman mitään syytä mitä itse ainakaan keksisin.

 

Toisen koneen kanssa pääsin tosin jopa 5mb/s hetkellisesti, jolla ei vielä juhlita. 

 

Nyt siis mitä haen tällä:

 

1. mitä minun kannattaa vielä testata? (ainakin liitän koneen vielä kaapelilla reitittimeen. ylemmät  

siis Wlan-mittauksia.

 

2. Onko maksutonta tapaa keskustella aiheesta soneran kanssa tai tehdä vikailmoitusta vai 

onko se aina maksullinen palvelu? Oma sonerassa oleva vika-ilmoitus ei siis toimi.

 

- aarne tuomisto

Siellä on myös chatti jossa pitäisi olla koko ajan joku jolle voi valittaa.Mikään palveluntarjoaja ei lupaa sitä 100M wlanin kautta vaan se lupaus koskee vain sitä rj-45 kautta tulevaa nettiä eli turhaan valitat jostain wlanin nopeudesta soneralle.


Hei Pr_hapi ja tervetuloa Klaaniin!



 



Yksi maksuton tapa keskustella Soneran asiakaspalvelun kanssa on jättää yhteydenottopyyntö, jolloin Soneralta ollaan yhteydessä sinuun https://www4.sonera.fi/palvelu/lomake/yhteydenotto?&path=2/2


Vastaa