Moi, eihän se normaalia ole jos se katkeilee monta kertaa päivässä.
Katkeaako yhteys tietokoneen ja modeemin välillä, vai koko nettiyhteys? Onko tietokone liitetty kaapelilla vai wlanilla modeemiin?
Tuossa osoitteessa näytti olevan VDSL2-tekniikka käytössä, kannattaa vilkaista nuo vianhakuohjeet läpi ja jos ei auta, niin tee vikailmoitus Soneralle ongelmasta.
Kodin-Netti-ADSL:n-ongelmatilanteet
@nihla kirjoitti:
hei onko normaalia että netti katkeilee päivän aikana 3-4 kertaa meillä on siis tiedän soneraviide paketti
Osoite on xxxxxxx
Hei @nihla ja tervetuloa Klaaniin!
Katsoin vika- ja häiriötiedotteet, mutta en löytänyt häiriöitä kartalta. Oletko käynnistänyt laitteet uudelleen? Auttoiko? :)
Tarvitsisin lisää tietoa:
- Mitä laitetta käytät (malli)
- Milloin katkeaminen esintyy ja kuinka pitkän ajan
- Onko katkeaminen esiintynyt alusta saakka
- Käytätkö WiFi-, LAN-yhteyttä vai molempia yhtä aikaa
- Onko kyseessä kiinteä vai langaton yhteys
@kjns kirjoitti:Moi, eihän se normaalia ole jos se katkeilee monta kertaa päivässä.
Katkeaako yhteys tietokoneen ja modeemin välillä, vai koko nettiyhteys? Onko tietokone liitetty kaapelilla vai wlanilla modeemiin?
Tuossa osoitteessa näytti olevan VDSL2-tekniikka käytössä, kannattaa vilkaista nuo vianhakuohjeet läpi ja jos ei auta, niin tee vikailmoitus Soneralle ongelmasta.
Kodin-Netti-ADSL:n-ongelmatilanteet
Juuri näin, loistavasti ohjeistettu :robothappy:
Vikailmoituksen voi siis tehdä joko soittamalla vikapalveluun 0206 90101 (mpm/pvm, ma-pe 8-20, la 9-16.30) tai kirjallisesti Omien Sivujen kautta.
- laite mitä käytän on nimiltään intelo DG301
-päivällä ja illalla
-kesto on 2-5 minuuttia
- Ei ole ollut alusta asti alkanut 2-3 viikkoa sit
- kiinteäyhteys
- käytän molempia
- kumpikin
@Sekunti kirjoitti:
@nihla kirjoitti:
hei onko normaalia että netti katkeilee päivän aikana 3-4 kertaa meillä on siis tiedän soneraviide paketti
Osoite on XXXXXXX 00770 Helsinki
Hei @nihla ja tervetuloa Klaaniin!
Katsoin vika- ja häiriötiedotteet, mutta en löytänyt häiriöitä kartalta. Oletko käynnistänyt laitteet uudelleen? Auttoiko? :)
Tarvitsisin lisää tietoa:
- Mitä laitetta käytät (malli)
- Milloin katkeaminen esintyy ja kuinka pitkän ajan
- Onko katkeaminen esiintynyt alusta saakka
- Käytätkö WiFi-, LAN-yhteyttä vai molempia yhtä aikaa
- Onko kyseessä kiinteä vai langaton yhteys
@nihla kirjoitti:
- laite mitä käytän on nimiltään intelo DG301
-päivällä ja illalla
-kesto on 2-5 minuuttia
- Ei ole ollut alusta asti alkanut 2-3 viikkoa sit
- kiinteäyhteys
- käytän molempia
- kumpikin
@Sekunti kirjoitti:
@nihla kirjoitti:
hei onko normaalia että netti katkeilee päivän aikana 3-4 kertaa meillä on siis tiedän soneraviide paketti
Osoite on XXXXXXX 00770 Helsinki
Hei @nihla ja tervetuloa Klaaniin!
Katsoin vika- ja häiriötiedotteet, mutta en löytänyt häiriöitä kartalta. Oletko käynnistänyt laitteet uudelleen? Auttoiko? :)
Tarvitsisin lisää tietoa:
- Mitä laitetta käytät (malli)
- Milloin katkeaminen esintyy ja kuinka pitkän ajan
- Onko katkeaminen esiintynyt alusta saakka
- Käytätkö WiFi-, LAN-yhteyttä vai molempia yhtä aikaa
- Onko kyseessä kiinteä vai langaton yhteys
Aivan! :)
Kannattaa laittaa vikapalautetta menemään. Oletko kokeillut Sonera Avustajaa?
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.