Skip to main content

Nettiyhteys ja Sonera Viihde katkeaa päivittäin

  • December 12, 2016
  • 5 kommenttia
  • 7 katselukertaa

nihla
hei onko normaalia että netti katkeilee päivän aikana 3-4 kertaa meillä on siis tiedän soneraviide paketti 
 
Osoite on xxxxxx
 
Edit IlariJR: osoite poistettu ja otsikkoa muokattu kuvaavammaksi.
 

 

5 kommenttia

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • December 12, 2016

Moi, eihän se normaalia ole jos se katkeilee monta kertaa päivässä.

Katkeaako yhteys tietokoneen ja modeemin välillä, vai koko nettiyhteys? Onko tietokone liitetty kaapelilla vai wlanilla modeemiin?

 

Tuossa osoitteessa näytti olevan VDSL2-tekniikka käytössä, kannattaa vilkaista nuo vianhakuohjeet läpi ja jos ei auta, niin tee vikailmoitus Soneralle ongelmasta.

 

Kodin-Netti-ADSL:n-ongelmatilanteet


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • December 12, 2016

@nihla kirjoitti:
hei onko normaalia että netti katkeilee päivän aikana 3-4 kertaa meillä on siis tiedän soneraviide paketti 
 
Osoite on xxxxxxx
 
 

 


Hei @nihla ja tervetuloa Klaaniin!

 

Katsoin vika- ja häiriötiedotteet, mutta en löytänyt häiriöitä kartalta. Oletko käynnistänyt laitteet uudelleen? Auttoiko? :)

 

Tarvitsisin lisää tietoa:

- Mitä laitetta käytät (malli)

- Milloin katkeaminen esintyy ja kuinka pitkän ajan

- Onko katkeaminen esiintynyt alusta saakka

- Käytätkö WiFi-, LAN-yhteyttä vai molempia yhtä aikaa

- Onko kyseessä kiinteä vai langaton yhteys

 

 

 


  • Ex-telialainen
  • December 12, 2016

@kjns kirjoitti:

Moi, eihän se normaalia ole jos se katkeilee monta kertaa päivässä.

Katkeaako yhteys tietokoneen ja modeemin välillä, vai koko nettiyhteys? Onko tietokone liitetty kaapelilla vai wlanilla modeemiin?

 

Tuossa osoitteessa näytti olevan VDSL2-tekniikka käytössä, kannattaa vilkaista nuo vianhakuohjeet läpi ja jos ei auta, niin tee vikailmoitus Soneralle ongelmasta.

 

Kodin-Netti-ADSL:n-ongelmatilanteet


Juuri näin, loistavasti ohjeistettu :robothappy:

 

Vikailmoituksen voi siis tehdä joko soittamalla vikapalveluun 0206 90101 (mpm/pvm, ma-pe 8-20, la 9-16.30) tai kirjallisesti Omien Sivujen kautta.


nihla
  • Aloittaja
  • Uusi jäsen
  • December 12, 2016

- laite mitä käytän on nimiltään intelo DG301

-päivällä ja illalla 

-kesto on 2-5 minuuttia 

- Ei ole ollut alusta asti alkanut 2-3 viikkoa sit 

- kiinteäyhteys

-  käytän molempia

-  kumpikin

 

 


@Sekunti kirjoitti:

@nihla kirjoitti:
hei onko normaalia että netti katkeilee päivän aikana 3-4 kertaa meillä on siis tiedän soneraviide paketti 
 
Osoite on XXXXXXX   00770 Helsinki
 
 

 


Hei @nihla ja tervetuloa Klaaniin!

 

Katsoin vika- ja häiriötiedotteet, mutta en löytänyt häiriöitä kartalta. Oletko käynnistänyt laitteet uudelleen? Auttoiko? :)

 

Tarvitsisin lisää tietoa:

- Mitä laitetta käytät (malli)

- Milloin katkeaminen esintyy ja kuinka pitkän ajan

- Onko katkeaminen esiintynyt alusta saakka

- Käytätkö WiFi-, LAN-yhteyttä vai molempia yhtä aikaa

- Onko kyseessä kiinteä vai langaton yhteys

 

 

 


 


Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • December 12, 2016

@nihla kirjoitti:

- laite mitä käytän on nimiltään intelo DG301

-päivällä ja illalla 

-kesto on 2-5 minuuttia 

- Ei ole ollut alusta asti alkanut 2-3 viikkoa sit 

- kiinteäyhteys

-  käytän molempia

-  kumpikin

 

 


@Sekunti kirjoitti:

@nihla kirjoitti:
hei onko normaalia että netti katkeilee päivän aikana 3-4 kertaa meillä on siis tiedän soneraviide paketti 
 
Osoite on XXXXXXX   00770 Helsinki
 
 

 


Hei @nihla ja tervetuloa Klaaniin!

 

Katsoin vika- ja häiriötiedotteet, mutta en löytänyt häiriöitä kartalta. Oletko käynnistänyt laitteet uudelleen? Auttoiko? :)

 

Tarvitsisin lisää tietoa:

- Mitä laitetta käytät (malli)

- Milloin katkeaminen esintyy ja kuinka pitkän ajan

- Onko katkeaminen esiintynyt alusta saakka

- Käytätkö WiFi-, LAN-yhteyttä vai molempia yhtä aikaa

- Onko kyseessä kiinteä vai langaton yhteys

 

 

 


 


Aivan! :)

 

Kannattaa laittaa vikapalautetta menemään. Oletko kokeillut Sonera Avustajaa?