Hei,
Miten tämä mielestänne meni?
- Yhteydenotto > Pyysin liittymän maksajatietojen muutosta, koska työnantajan liittymämaksu tehdään jatkossa eri tavalla.
- Yhteydenotto > Olin yhteydessä asiakaspalveluun, jotta a) joko liittymän hintaa b) tai nopeutta voi muttaa, koska ei koskaan saavuttanut 600Mbit/s nopeutta vaikka 1Gbit/s liittymän vaihteluvälin pitäisi ollan 600-1000Mbit/s välillä. Lähellä (edes) 400-500Mbit/s nopeutta ei voinut saavuttaa vaikka kone oli kiinni suoraan kuitupäätteessä ethernet- kaapelilla. Asiakaspalvelija sanoi, että liittymän nopeutta tai hintaa ei voi muuttaa, koska liittymään ei voi tehdä muita muutoksia, kun irtisanoa liittymä?!
- Yhteudenotto > Olin heti yhteydessä, että perukaan maksaja tietojen muutos, koska irtisanon lliittymän. Tilasin liittymän toiselta operaattorilta
- Yhteydenotto > Laskuihin oli ilmaantunut lasku, jossa oli 2xliittymän laskutusosoitteen muutos?!. Chattasin Telian asiakaspalvelun ja laskutuksen kanssa. Samalla kuulin, että liittymään voi tehdä muutoksia?! He eivät suostuneet poistamaan laskua 2xliittymän laskutustietojen muuttamista. Tein reklamaation periaatteesta, kosk en olisi edes irtisanonut liittymää, jos en olisi saanut väärää tietoa, että liittymään ei voi tehdä muita muutoksia, kun irtisanoa? Reklamaatio torjuttiin, koska olin tehny 2xliittymän maksajan muutoksen?!
10€ sinne toinen tänne. Kyse ei ole isoista rahoista, mutta mielestäni Telian asiakaspalvelun toiminta olis tylyä ja joustamatonta. Omaa virhettä näiden turhien maksujen muodostumisessä ei huomioita mitenkään näiden turhien maksujen muodostumisessa. Jos ei muuta, niin tälläiselle toiminnalla kyllä karkoittaa asiakkaan ja kuten vanhan sanonta kertoon, niin: “Hyvä kello kauas kuuluu, paha kello kauemmas.”
--
Muokkaus: Poistettu allekirjoitus //Sakumik
