@Piehta kirjoitti:
Missähän on vika, kun kaapeli-tv:n kautta tuleva laajakaista pätkii joka ikinen päivä. Katko alkaa yleensä klo 18 jälkeen, eli kun ei saa asiakaspalveluun yhteyttä. Pitääkö vaihtaa operaattoria, sillä tämä nyppii ja tajus.
EDIT, VilleVent 4.5.2017, muokkasin otsikkoa.
Moikka @Piehta ja tervetuloa Telia Yhteisöön minunkin puolestani!
Kyseisen ongelman ratkaisemiseksi suosittelen ensimmäiseksi lukemaan tämän tukisivuston läpi:
https://www.telia.fi/asiakastuki/nettiyhteydet/kaapeli/ongelmatilanteet-kaapeli
Jos ohjeista ei ole apua, niin kannattaa kääntyä asiakaspalvelun puoleen tai jättämällä vikailmoitus/palvelupyyntö täällä suoraan:
https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto
Lomakkeen käyttö on täysin maksuton liittymien omistajille eli hyvä vaihtoehto mikäli et halua itse soittaa asiakaspalveluun tai chattailla Omilla Sivuilla. Kyseinen linkki löytyy myös Omilla Sivuilla (telia.fi/kirjaudu) kaikkien liittymiesi sivuilta :)
Toivottavasti ongelmasi saadaan selvitettyä! Tsemppiä.