Skip to main content

Yritän rekisteröidä kaveriasunnon HOASnettiä käyttööni. En kuitenkaan pääse sopimustyypin valintaa pidemmälle. Riippumatta siitä valitsenko jatkuvan vai 24kk määräaikaisen sopimuksen, klikatessani "päivitä hinnat" -nappia (ainoa minulle tarjolla oleva vaihtoehto), tuloksena on ikkuna jossa lukee "Osoitetta ei tunnistettu / ei hakutuloksia". Yläpuolella näkyvät osoitteeni ja postinumeroni punaisella asteriskilla merkittyinä.

 

Yksi Kodin Netti -liittymä tähän asuntoon (viereisen huoneen) on jo rekisteröity.

Yritin kyllä myös "vaihda liittymä Sonera Kodin Netti -liittymäksi" vaihtoehtoa, mutta tulos oli täsmälleen sama.

 

Onko minun pakko ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, vai osaisiko joku neuvoa mitä tehdä?

Melkein kannattaa ottaa asiakaspalveluun yhteyttä, saat samantien liittymän siitä tilaukseenkin :smileyhappy: Soittele tai pistä viestiä Facebookin/Twitterin kautta, yhteystiedot löytyy täältä.


Vastaa