Skip to main content

Eli tv-liittymä ei toimi kunnolla. Joka kerta kun avaat telkkarin niin tv on pimeänä. Soitto tekniseen tukeen:irroittakaa boxin piuhat niin pitäisi toimia????? Joo,lähtee toimii mut joka päivä revitään piuhoja? Että tv toimii??? Haloo!! Lisäksi lähetykset katkee kesken. Onko muilla samoja ongelmia? Lisäksi erityismaininta minun Telia asiakaspalvelu toiminnasta. Eivät vastaa viesteihin! Silloin kun vastasivat ,ei saatu apua. Ja nyt eivät vastaa lainkaan!!!! Aivan käsittämätöntä touhua!!! Suoraan sanottuna en ole tällästä *******aa ikinä kokenut!!! Eli saisko tätä kautta jonkun linkin,josta sais oikeesti apua ja asiakaspalvelua???.



 



Edit HannaSu: muokattu otsikkoa.

Meillä ei ole kyllä koskaan häiriöitä TV-lähetyksissä. Katolla antenni ja lisäksi pari satelliittilautasta, kanavia näkyy tuhansia. Boksina VU+ Ultimo 4K. Teliaa ei varsinaisesti tarvita tähän lainkaan, paitsi jos haluan siirtää tallenteita kotoa läppärille kun ollaan reissun päällä tai jos halutaan livestriimata telkkaria kotoa sinne reissun päälle.



@Spuke1  kirjoitti:


Eli tv-liittymä ei toimi kunnolla. Joka kerta kun avaat telkkarin niin tv on pimeänä. Soitto tekniseen tukeen:irroittakaa boxin piuhat niin pitäisi toimia????? Joo,lähtee toimii mut joka päivä revitään piuhoja? Että tv toimii??? Haloo!! Lisäksi lähetykset katkee kesken. Onko muilla samoja ongelmia? Lisäksi erityismaininta minun Telia asiakaspalvelu toiminnasta. Eivät vastaa viesteihin! Silloin kun vastasivat ,ei saatu apua. Ja nyt eivät vastaa lainkaan!!!! Aivan käsittämätöntä touhua!!! Suoraan sanottuna en ole tällästä *******aa ikinä kokenut!!! Eli saisko tätä kautta jonkun linkin,josta sais oikeesti apua ja asiakaspalvelua???






Hei! Onko sinulla mikä tekniikka käytössä (kaapeli, Telia TV Digiboksi Laajakaistalla-palvelu, vai Telia TV Digiboksilla-palvelu)? Jos Telia TV-palvelu, toimiiko netti normaalisti ja onhan esimerkiksi televisiotakin käytetty virrattomana (virtajohto irti ja takaisin)?  Myös HDMI-piuhat kannattaa tarkistaa ja kokeilla toista HDMI-porttia televisiossa. Sivuiltamme löytyy runsaasti ohjeita erilaisiin ongelmatilanteisiin.


Kaikki systeemit tarkastettu taloyhtiön yhteyksiä myöten, netti toimii ja modeemi O.k. Ainoo mikä ei toimi on Telian boxi! Ja Telia ei tee mitään! Eivät vastaa eikä ota yhteyttä vaikka pyydetään. Ei pysty ymmärtää. Ja tästä maksetaan!!



@Spuke1  kirjoitti:


Kaikki systeemit tarkastettu taloyhtiön yhteyksiä myöten, netti toimii ja modeemi O.k. Ainoo mikä ei toimi on Telian boxi! Ja Telia ei tee mitään! Eivät vastaa eikä ota yhteyttä vaikka pyydetään. Ei pysty ymmärtää. Ja tästä maksetaan!!






Häiriöt korjataan kyllä aina, mikäli se jää laitteisiin tai verkkoon. Mutta jos netti toimii normaalisti, olisi tosiaan hyvä varmistaa, että ongelma ei jää esimerkiksi HDMI-piuhaan tai HDMI-porttiin. Onko digiboksi yhteydessä reitittimeen langattomasti vai ethernetpiuhalla?


Piuhalla. Ja niinku sanoin kaikki muu toimii. Paitsi boxi. Ehdotin boxin vaihtoa. Ei vastausta. 



@Spuke1  kirjoitti:


Piuhalla. Ja niinku sanoin kaikki muu toimii. Paitsi boxi. Ehdotin boxin vaihtoa. Ei vastausta. 






Mikäli toista HDMI-piuhaa ja porttia on koitettu ja televisiotakin on käytetty virrattomana (virtapiuha irti ja takaisin), uusi digiboksi voidaan lähettää toki. Tuo oireilu vaan tosiaan viittaisi siihen, että ongelmaa olisi jossain muualla, koska yhteysongelmissa on aina jonkinlainen virhekoodi tai muunlainen herja.

Jos otat yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai chatissa, voidaan uusi boksi laittaa tulemaan tarvittaessa.


Kokeillaan...mutta eniten raivostuttaa Telian surkea asiakaspalvelu!!!!Jota ei edes juurikaan ollut!



@Spuke1  kirjoitti:


Kokeillaan...mutta eniten raivostuttaa Telian surkea asiakaspalvelu!!!!Jota ei edes juurikaan ollut!






Eiköhän asia nyt selkene ja saat apua asiakaspalvelun kautta. 
Kertoisitko vielä vähän tarkemmin että mihin viesteihin et saanut vastausta? Olitko siis chatissa vai olitko lähettänyt yhteydenottopyynnön? 


Minun teliaan lukuisia viestejä. Ei vastausta. Aivan käsittämätöntä touhua!!



@Spuke1  kirjoitti:


Minun teliaan lukuisia viestejä. Ei vastausta. Aivan käsittämätöntä touhua!!







Aivan, asiakaspalvelun chattiin jos pääset sisään, niin silloin sinulle kyllä vastataan. Oletko nyt päässyt chatin tai sitten puhelinasiakaspalvelun kautta hoitamaan tätä asiaa?





No ei ainakaan chatit toimi. Toimiix täs putiikissa mikään?



@Spuke1  kirjoitti:


No ei ainakaan chatit toimi. Toimiix täs putiikissa mikään?






Tällä hetkellä jono puhelinasiakaspalveluun on noin kaksi minuuttia, joten koittaisitko sitä kautta saada yhteyden? Toki voit laittaa meille myös yksityisviestiä Twitterissä ja Facebookissa. Kyllä sinä yhteyden asiakasapalveluun saat 🙂> 


Mut eikö minun Telian pitäisi neuvoa ja auttaa??? Ei todellakaan sitä tee!!!


Yllättys. Tähän ei tullutkaan vastausta! Minun Telian tarkoitus ei ainakaan toimi. Lopuksi ei siellä saa vastausta ollenkaan! Asiakaspalvelua turha odottaa. 



@Spuke1  kirjoitti:


Yllättys. Tähän ei tullutkaan vastausta! Minun Telian tarkoitus ei ainakaan toimi. Lopuksi ei siellä saa vastausta ollenkaan! Asiakaspalvelua turha odottaa. 






Minun Telian on kyllä tarkoitus toimia ja toimiikin koko ajan. Tälläkin hetkellä meillä on asiakkaita chattailemassa asiakaspalvelun kanssa ja chattiin pääsee myös suoraan juttelemaan sillä siellä ei ole nyt yhtään jonoa. 



 



Löysitkö kuitenkin chatin sieltä asiakassivuilta ja aloitit keskustelun? Aluksihan Botti ehdottaa muutamia vaihtoehtoja, mutta kun klikkaat muutaman kerran "ei mikään näistä vaihtoehdoista" niin pääset valitsemaan "Avaa chat asiakaspalvelijalle". Jos tuntuu että tämä ei jostain syystä onnistu niin suosittelen olemaan puhelimitse yhteydessä jotta päästään tämä asia ratkaisemaan mahdollisimman pikaisesti! 


Niin,puhelimitse! Sähän sen sanoit. Minä en ole saanut pitkään aikaan vastausta!!!!???



@Spuke1  kirjoitti:


Niin,puhelimitse! Sähän sen sanoit. Minä en ole saanut pitkään aikaan vastausta!!!!???






Tässä kootusti meidän kaikki asiointikanavat, niitä riittää melkein joka sormelle. Ota linkki talteen. Chatissa pääset näppärästi asioimaan asiakaspalvelun kanssa kirjoittamalla ensimmäiseksi kommentiksesi vaikkapa sanan asiakaspalvelija. Tällöin botti tarjoaa heti valintaa "Avaa chat asiakaspalvelijalle", ja pääset hyppäämään alun botin esittämien ja tarjoamien vaihtoehtojen yli. Esimerkiksi juuri nyt meillä pääsee oikein hyvin chattiin, sillä jonoa ei ole lainkaan. Tilanne toki elää pitkin päivää.


Portin asetukset kannattaa televisiosta kurkata sekä sieltä digiboksista. Samoin hakea testiin kunnon hdmi-piuha, että tukee kaikki herkkuja aivan varmasti. Hdmi-piuha ei aina ole hdmi-piuha, edes laitteen mukana tullut, joka asiasta säästetään, niin se kaapeli voi olla kerta taittelulla rikki, piuhat irti liittimestä ja sen sellaista mukavaa. Tuollainen pätkiminen viittaisi pahimmillaan rautavikaan, toivottavasti on asetuksella korjattavissa. Toinen hdmi-portti telkkarista voi tukea aivan erilaisia asioita kuin hdmi1-portti. 


Outoo kun asiakkaan pitää rimpuilla jossain botissa ja chatit ja sun muissa härpättimissä? Kun muualla otetaan yhteyttä asiakkaaseen ja ratkaistaan ongelmat. Telia ei tähän kykene ! Tää on mun mielestä aika *******estä että me maksetaan koko ajan turhasta. Laitteet ei toimi ja asiakaspalvelua ei saa!!!!


No niin,eipä tullu vastausta tohon viimeisimpään kommenttiin! Eli pidetään firman puolia,ei asiakkaan. Puoliso kävi chatissa ja botissa. Ei vastausta! Tää on oikeesti käsittämätöntä touhua??!!!!!



@Spuke1  kirjoitti:


No niin,eipä tullu vastausta tohon viimeisimpään kommenttiin! Eli pidetään firman puolia,ei asiakkaan. Puoliso kävi chatissa ja botissa. Ei vastausta! Tää on oikeesti käsittämätöntä touhua??!!!!!






Ettekö siis saaneet lainkaan vastausta chatissa? Jos sinulla on chatin kanssa vaikeuksia, niin voit myös jättää soittopyynnön häiriötilannetta koskien tästä.


Asiakaspalvelu on kyllä firmaan päin kallellaan. Parasta on Telia-sovelluksessa, kun ei voi chat-tapahtumaa edes arvostella. 😁> Eikä siellä kyllä juuri välähtele mikään, kun ei osata edes vikatikettiä päivittää tai kertoa mikä siinä Alma-järjestelmässä on korjauksen deadline. 

 

Joko se television toinen hdmi-paikka on testattu, että tukeeko tai ei tue jotain kriittistä tekijää? Telia ei tuollaista ajattele, kun vianrajauksen vuokaaviossa ei sitä lue. 


Ei saatu! Surkeeta toimintaa.  Laskut kyllä pyörii!!!


Joo,ollaan testattu ja telkkari ihan uusi . Telian motto on ,rahat pois. Toimi laitteet tai ei!


Hyvä, että on testattu. Prässiä Telian suuntaan saa kyllä, kun laajentaa viestintätapoja. Sosialistinen firmahan Telia ei ole, käsi on kyllä asiakkaan taskussa syvällä, jos erehtyy Telian asiakkaaksi, eikä rauta kyllä mitään asiakashaluja herätä. 😁>


Vastaa