@Myynnix@ kirjoitti:
Onko kellään yhteisön jäsenellä kokemusta Orbi laitteesta otsikon mukaan. Oliko asennuksessa haasteita. Tuote lienee kohtuu uusi ja yleisesti ei netistä löydy Suomesta laajempaa keskustelua.
menen kohta hakemaan NO PIN SIM KORTIN Telian myymälästä ja kokeilen toisen LTE laitteen kanssa. Orbi on kallis laite ja netissä kovasti kehuttu, mutta parempi hiukan tutkia ennen ostamista.
onkohan Telian Helppi kavereilla On-Site asennus osaamista jos sellaisena--tänään hankkia.
Kävitkö hakemassa kyseisen laitteen ja saitko sen toimimaan? Jos asennus aiheutti harmaita hiuksia ja et saanut laitetta otettua käyttöön, niin Telia Helpin avustuksella käyttönotto varmasti onnistuu. On-site -asennuksen saatavuus on tällä hetkellä rajallista, mutta uskoisin, että tällaisessa tilanteessa myös puhelintuen apu voisi riittää 🙂>
En ole ostanut vielä. Mulla on Helpin suhteen hiukan haasteita 55 euron lasku tulossa, mutta minun tapaukseni ei apuja teiltä saanut. Päättelin itse miksi uusi routteri ja Telia simmi ei skulaa yhdessä.
Päätin ottaa uudet ns No PIN simmin siihen ja jo rupesi toimimaan. Kysyin ekalla puhelulla Helpistä kannattaisiko kokeilla uutta Sim korttia ja siihen ei tullut vahvaa vastausta. Koetan jatkossa pärjäillä omin avuin ja välttää turhat palvelumaksut.
Jos apua olisi saanut ja ongelma olisi ekalla puhelulla ratkennut on veloitus aiheellinen, mutta nyt paloi rahaa ihan hukkaan.
Aina ei voi voittaa.
@Myynnix@ kirjoitti:
En ole ostanut vielä. Mulla on Helpin suhteen hiukan haasteita 55 euron lasku tulossa, mutta minun tapaukseni ei apuja teiltä saanut. Päättelin itse miksi uusi routteri ja Telia simmi ei skulaa yhdessä.
Päätin ottaa uudet ns No PIN simmin siihen ja jo rupesi toimimaan. Kysyin ekalla puhelulla Helpistä kannattaisiko kokeilla uutta Sim korttia ja siihen ei tullut vahvaa vastausta. Koetan jatkossa pärjäillä omin avuin ja välttää turhat palvelumaksut.
Jos apua olisi saanut ja ongelma olisi ekalla puhelulla ratkennut on veloitus aiheellinen, mutta nyt paloi rahaa ihan hukkaan.
Aina ei voi voittaa.
Aivan, eli sait lopulta itse homman pelittämään. Tehtiinkö Helpin toimesta kuitenkin jotain toimenpiteitä? Jos Telia Helpin laskutuksen kanssa ilmenee erimielisyyttä, niin Helpin asiakaspalveluun kannattaa olla yhteydessä. Sitä kautta voimme tarkistaa soiton ja asiakaskirjaukset läpi, sekä katsoa mahdollisia hyvityksiä. Helpin asiakaspalvelu palvelee ajanvaraus- ja laskutusasioissa numerossa 0200 600 600 (pvm/mpm) ma-pe klo 8-20 ja la klo 9-16.30.
@SaJoonas@ kirjoitti:
@Myynnix@ kirjoitti:
En ole ostanut vielä. Mulla on Helpin suhteen hiukan haasteita 55 euron lasku tulossa, mutta minun tapaukseni ei apuja teiltä saanut. Päättelin itse miksi uusi routteri ja Telia simmi ei skulaa yhdessä.
Päätin ottaa uudet ns No PIN simmin siihen ja jo rupesi toimimaan. Kysyin ekalla puhelulla Helpistä kannattaisiko kokeilla uutta Sim korttia ja siihen ei tullut vahvaa vastausta. Koetan jatkossa pärjäillä omin avuin ja välttää turhat palvelumaksut.
Jos apua olisi saanut ja ongelma olisi ekalla puhelulla ratkennut on veloitus aiheellinen, mutta nyt paloi rahaa ihan hukkaan.
Aina ei voi voittaa.
Aivan, eli sait lopulta itse homman pelittämään. Tehtiinkö Helpin toimesta kuitenkin jotain toimenpiteitä? Jos Telia Helpin laskutuksen kanssa ilmenee erimielisyyttä, niin Helpin asiakaspalveluun kannattaa olla yhteydessä. Sitä kautta voimme tarkistaa soiton ja asiakaskirjaukset läpi, sekä katsoa mahdollisia hyvityksiä. Helpin asiakaspalvelu palvelee ajanvaraus- ja laskutusasioissa numerossa 0200 600 600 (pvm/mpm) ma-pe klo 8-20 ja la klo 9-16.30.
Telian asiakaspalvelu pyysi lähettämään jonkun linkin takaa kommentin asiasta. Näin tein sunnuntaina, mutta mitään ei ole kuulunut takaisin.
toki juteltiin 55 eurolla ja kokeiltiin vaikka mitä. Mikään vaan ei tuonut apua. Pyysin palautteessa Helppiä tulemaan hiukan vastaan ja toivotaan että tekevät asiakas tyytyväisyyden suhteen hyviä päätöksiä.
jos apuja olisi ekalla puhelulla tullutkin veloitus on tietysti aiheellinen. Minun tapauksessa ekalla soitolla jäi homma täysi levälleen. Lauantaina kokeilin sitten uudestaan ja silloin Telian järjestelmässä oli vikaa ja siis sen takia jouduin soittamaan miksi liittymä ei avaudu.
Mielestäni jos Telian systeemeissä on vikaa niin asiakkaan ei mielestäni pitäisi maksaa avusta jota ei saanut mitään.
@Myynnix@ kirjoitti:
@SaJoonas@ kirjoitti:
@Myynnix@ kirjoitti:
En ole ostanut vielä. Mulla on Helpin suhteen hiukan haasteita 55 euron lasku tulossa, mutta minun tapaukseni ei apuja teiltä saanut. Päättelin itse miksi uusi routteri ja Telia simmi ei skulaa yhdessä.
Päätin ottaa uudet ns No PIN simmin siihen ja jo rupesi toimimaan. Kysyin ekalla puhelulla Helpistä kannattaisiko kokeilla uutta Sim korttia ja siihen ei tullut vahvaa vastausta. Koetan jatkossa pärjäillä omin avuin ja välttää turhat palvelumaksut.
Jos apua olisi saanut ja ongelma olisi ekalla puhelulla ratkennut on veloitus aiheellinen, mutta nyt paloi rahaa ihan hukkaan.
Aina ei voi voittaa.
Aivan, eli sait lopulta itse homman pelittämään. Tehtiinkö Helpin toimesta kuitenkin jotain toimenpiteitä? Jos Telia Helpin laskutuksen kanssa ilmenee erimielisyyttä, niin Helpin asiakaspalveluun kannattaa olla yhteydessä. Sitä kautta voimme tarkistaa soiton ja asiakaskirjaukset läpi, sekä katsoa mahdollisia hyvityksiä. Helpin asiakaspalvelu palvelee ajanvaraus- ja laskutusasioissa numerossa 0200 600 600 (pvm/mpm) ma-pe klo 8-20 ja la klo 9-16.30.
Telian asiakaspalvelu pyysi lähettämään jonkun linkin takaa kommentin asiasta. Näin tein sunnuntaina, mutta mitään ei ole kuulunut takaisin.
toki juteltiin 55 eurolla ja kokeiltiin vaikka mitä. Mikään vaan ei tuonut apua. Pyysin palautteessa Helppiä tulemaan hiukan vastaan ja toivotaan että tekevät asiakas tyytyväisyyden suhteen hyviä päätöksiä.
jos apuja olisi ekalla puhelulla tullutkin veloitus on tietysti aiheellinen. Minun tapauksessa ekalla soitolla jäi homma täysi levälleen. Lauantaina kokeilin sitten uudestaan ja silloin Telian järjestelmässä oli vikaa ja siis sen takia jouduin soittamaan miksi liittymä ei avaudu.
Mielestäni jos Telian systeemeissä on vikaa niin asiakkaan ei mielestäni pitäisi maksaa avusta jota ei saanut mitään.
Tähän linkkiin laitoin palautetta
Kiitos, että käytit Helppi-palvelua! Kehitämme palveluamme ja sen laatua jatkuvasti, ja haluamme varmistaa että asiakkaanamme olet tyytyväinen. Mielipiteesi on meille tärkeä.
Palautetta voit antaa valitsemalla kustakin kysymyksestä mielipidettäsi parhaiten kuvaavan vaihtoehdon.
@Myynnix@ kirjoitti:
@SaJoonas@ kirjoitti:
@Myynnix@ kirjoitti:
En ole ostanut vielä. Mulla on Helpin suhteen hiukan haasteita 55 euron lasku tulossa, mutta minun tapaukseni ei apuja teiltä saanut. Päättelin itse miksi uusi routteri ja Telia simmi ei skulaa yhdessä.
Päätin ottaa uudet ns No PIN simmin siihen ja jo rupesi toimimaan. Kysyin ekalla puhelulla Helpistä kannattaisiko kokeilla uutta Sim korttia ja siihen ei tullut vahvaa vastausta. Koetan jatkossa pärjäillä omin avuin ja välttää turhat palvelumaksut.
Jos apua olisi saanut ja ongelma olisi ekalla puhelulla ratkennut on veloitus aiheellinen, mutta nyt paloi rahaa ihan hukkaan.
Aina ei voi voittaa.
Aivan, eli sait lopulta itse homman pelittämään. Tehtiinkö Helpin toimesta kuitenkin jotain toimenpiteitä? Jos Telia Helpin laskutuksen kanssa ilmenee erimielisyyttä, niin Helpin asiakaspalveluun kannattaa olla yhteydessä. Sitä kautta voimme tarkistaa soiton ja asiakaskirjaukset läpi, sekä katsoa mahdollisia hyvityksiä. Helpin asiakaspalvelu palvelee ajanvaraus- ja laskutusasioissa numerossa 0200 600 600 (pvm/mpm) ma-pe klo 8-20 ja la klo 9-16.30.
Telian asiakaspalvelu pyysi lähettämään jonkun linkin takaa kommentin asiasta. Näin tein sunnuntaina, mutta mitään ei ole kuulunut takaisin.
toki juteltiin 55 eurolla ja kokeiltiin vaikka mitä. Mikään vaan ei tuonut apua. Pyysin palautteessa Helppiä tulemaan hiukan vastaan ja toivotaan että tekevät asiakas tyytyväisyyden suhteen hyviä päätöksiä.
jos apuja olisi ekalla puhelulla tullutkin veloitus on tietysti aiheellinen. Minun tapauksessa ekalla soitolla jäi homma täysi levälleen. Lauantaina kokeilin sitten uudestaan ja silloin Telian järjestelmässä oli vikaa ja siis sen takia jouduin soittamaan miksi liittymä ei avaudu.
Mielestäni jos Telian systeemeissä on vikaa niin asiakkaan ei mielestäni pitäisi maksaa avusta jota ei saanut mitään.
Kuulostaa siltä ettei tämä homma mennyt ihan "by the book". Suosittelen soittelemaan tuonne Helpin asiakaspalveluun vielä, niin katsotaan tilannetta kertaalleen uudelleen.