Skip to main content

Mikä *******u siinä on ettei tätä *******n nettiä saada toimimaan, joka *******in päivä pätkii. Asiakaspalvelu ei osaa muuta ku kysyä oletko käynnistänyt modeemin uudelleen? No *******u arvaappa…

Edit JoonasLam: muokattu hieman otsikkoa

Moikka @Silaccio ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!

Asiakaspalvelussamme rajataan häiriön syytä ja yksi rajaus on aina laitteen uudelleenkäynnistys. Häiriön selvitys ei kuitenkaan siihen pääty, vaan seuraavana voidaan tarkistaa esim. onko asunnossa eri pistokketia mihin modeemin voisi kytkeä tai toimiiko TV -kanavat normaalisti. Voimme myös testata verkosta käsin yhteyden toimivuuden modeemille, kun saamme asiakastiedot auki ja tarkistettua käytössä olevan kaapelimodeemin. Oletko jutellut meidän asiakaspalvelussamme häiriöilmoituksen/teknisen asiakaspalvelun kanssa, käytiinkö näitä muita vaiheita läpi?

Syy pätkinnälle voi olla esim. laitteessa, WiFi / ethernet yhdistämisessä, johdoissa, pistokkeissa, taloyhtiön sisäverkossa tai meidän verkossa. Jotta häiriö voidaan korjata, tulee sen aiheuttaja ensin rajata.


Juu voin rajata sen vian… se on teidän verkossa,  riittävästi kun *******lee niin pistätte sen aina hetkeks kuntoon.. 


Oletko tehnyt millaisia rajauksia häiriön syyn selvittämiseksi? Jos omat laitteet, johdot ja kytkennät on tarkistettu toimivaksi, on tärkeää ilmoittaa häiriöstä meidän asiakaspalveluun, jotta voimme tarkistaa ja korjata häiriöiset yhteydet.


Vastaa