Skip to main content

 

Alkoiko sitä sitten taas joka sykyiset pätkinnät tuossa vajaa viikko sitten.

Eilinen taisi olla se pahin ilta, kun pätkintää esiintyi tuossa 17-22 välillä aika pahastikin. Välillä piti jo siirtyä 4G:n pariin, kun kaapeliyhteys käyttökelvoton.

 

Modeemi 3825 tiputtelee upstream kanavia pois 1-3 kappaletta. Ja liikenne katkeaa. Jos ne ei siitä alle minuuttiin herää takaisin henkiin, niin sitten käytännössä näyttää vaativan modeemista virrat pois ja takaisin. Muuten liikenne ei jatku vaikka kaikki kanavat olisikin kunnossa. Joskus sitten tiputtaa kaikki 4 upstream kanavaa alas ja sitten tajuaakin modeemi itse aloittaa yhteyden noston takaisin ylös.

 

Vikailmoituskin tuli taas vaihteeksi tehtyä kun ei tuosta netin käytöstä eilen taas tullut oikein mitään. Nytkin pitää varmuuden vuoksi siirtää yksi kone tuon 4G-modeemin perään että voi katsella liiga-pelin.

 

 

Pätkintää senkun jatkuu ja illat tuntuvat olevan pahimpia. Tosin pätkii ihan satunnaisesti jo pitkin päivää.

 

Vikailmoituksesta ei ole kuulunut yhtään mitään. Pystyykös nykyään jättämään useamman vikailmoituksen kun muistelen että ennen tuo ei toista hyväksynyt.


Väittäisin, ettei onnistu toisen vikarin jättäminen, jos edellinen on vielä auki.



Vikailmoitusten käsittelyaika on kahdesta viiteen työpäivää, ja eikös huominen ole juurikin se viides päivä, eli yhteydenottoa sinulle päin pitäisi täältä viimeistään silloin tulla.


Pitänee sitten antaa palautetta, kun sitä kysellään:

 

Erityisesti toivomme palautetta 2015-09-23 valmistuneesta palvelun Sonera Laajakaista viankorjauksesta.

 

Kun eipä ole tullut minkäänlaista ilmoitusta että vikailmoitus edes olisi otettu vastaan eikä mitään ilmoitusta että vika olisi korjattu. No ongelmathan ovat jatkuneet kyllä ainakin eiliseen asti.


Vastaa