Viimeiset pari viikkoa yhteysollut hyvin huono. En kyllä taida olla tehnyt yhtään firmware päivitystä ellei reititin sitten tee niitä itse. Eilen illalla lopetti kokonaan toimimasta ja kun avaa web selaimen niin menee vain menee vain reitittimen home gateway sivulle. Ei onnistu hakemaan päivitys, kokeilin illalla monta kertaa (ja asensin takaisin tehdas estukset, tosin en usko että olen niitä koskaan muuttanutkaan) ja aamulla, lisäksi ei netti yhteyttä laisinkaan. Sama nyt illalla, ei yhteyttä, kunnes yhtäkkiä oli yhteys ja sain ladatuksi päivitysversion ja nyt yhteys toimii. Sppedtest antoi ihan ok lukemat http://www.speedtest.net/result/7365803892
Laitteen nimi: | E5186s-22a |
Oma numero: | Tuntematon |
Laitteistoversio: | CL1E5175HM |
Ohjelmistoversio: | 21.316.01.01.07 |
Web UI -versio: | 16.100.02.00.03 |
Onko kyseessä täysin epäluotettava reitin, vai epäluotettava Telia 4G yhteys (Espoo Nöykkiö, Kurkihirrentie 13) vai vaan se etten ollut päivittänyt reititintä ja nyt ei sitten tule ongelmia.
@PetriAllekotte, Mukava kuulla, että yhteytesi lähti toimimaan. Kertomasi osoitteen perusteella voi kyllä olla kahden asian summasta kyse: Alueella oli 1800mhz 4G-verkossa yhdessä tukiasemassa ongelma, joka on korjattu. Alueella on myös muita tukiasemia sinua lähempänä, joihin modeemisi todennäköisemmin on ollut yhteydessä. Hyvä, että laite on nyt päivitetty, jotta ainakaan siitä ei aiheudu ongelmia.