Skip to main content

Reititin ei saapunut

  • April 11, 2020
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Tiilaamani hybrid-reititin ei ole saapunut, vaikka se pitäisi olla jo 17.pv. Yhteystiedoissani oli väärä numero. Onko tuote kenties toimitettu jollekin toiselle?

1 kommentti

Sekunti
Somettaja
Forum|alt.badge.img+4
  • Somettaja
  • April 11, 2020

Hyvää huomenta @Illumas! Olitko jo yhteydessä Telian asiakaspalveluun?

 

Täältä löydät kaikki Telian asiakaspalvelukanavat esim. chat 24/7:

https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot

 

Täällä Yhteisössä ei voi käsitellä asiakkaan tunnistautumista vaativia asioita. Toivottavasti näillä vinkeillä saat asiasi hoidettua mallikkaasti maaliin.

 

Hyvää pääsiäistä! ?