Rikkinäinen modeemi

  • 9 October 2018
  • 2 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Hei!

 

Toivottovasti joka täällä pystyy antamaan vastauksen mun ongelmaan. Minulla on zyxelin zyxel vmg1312-b10d modeemi joka ei enää toimii. Modeemi on ostettu telian kivijalkakaupasta ja vielä on pari viikkoa ennenkuin takuu umpeutuu, kuitti löytyy myös. 

 

Kävin kivijalkakaupassa saadakseen vähän infoa jos voin korjauttaa modemia, vastaukseski sain että soita häriö/vika linjalle ja ne ottaa tiedot ja lähettää uuden modeemin tilalle. Soitin asiakaspalveluun mutta he eivät pystyneet auttaamaan siellä, vaan siirsivät puhelun toiselle linjalle mihin jäin odottaamaan noin 30 min, kunnes sain tarpekseen odotus musiikista. 

 

Haluaisin vaan saada modeemin korjaukseen/vaihtoon ennen takuun umpeutumista


2 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

Hei!


 


Harmillista, että olet joutunut useassa erin paikassa asioimaan. Tältä sivulta löytyvällä lomakkeella voit luoda asiasta häiriöilmoituksen, https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto?&path=2


 


Valitse vaihtoehto "häiriöilmoitus" ja anna kysytyt tiedot.


 


Myös päivisin chatin puolella on vikapalvelun henkilöitä paikalla, joten sitäkin kautta asian saanee vireille.


 


Toivottavasti saat ongelman hoitoon näillä konsteilla! :smileyhappy:

Moi @Gunttu ja tervetuloa Yhteisöön!


 


Juuri kuten @Purnipsi tuossa sanoikin, voit jättää yhteydenottopyynnön täältä. Valkkaa vain häiriöilmoitus niin menee käsittelyyn parin päivän sisällä. Chatissa voit asioida vuorokaudenajasta riippumatta ja modeemin vaihto onnistuu siellä myös. Kirjautumaan omille sivuille chattiin täältä.

Vastaa