Tervehdys @Merituuli2
Täältä löydät ajantasalla olevat asetukset http://goo.gl/QW9CTE
Mikäli ei muuten ongelma korjaudu, niin suosittelen luomaan outlookkiin kokonaan uudeen sähköpostitilin, jonka jälkeen homma ilmeisesti pelittää taas hienosti.
Edit. Meillä on tällä hetkellä sähköpostin kanssa ongelmaa, kun asiakas käyttää jollakin sähköpostiohjelmalla. Kannattaa tämän vikatilanteen ajan hyödyntää Webmailia
Hei,
Kiitos tiedosta. Olen ollut Soneran sähköpostin käyttäjä yli 10 vuotta ja tähän asti minulle on yritetty aina vakuuttaa Soneran taholta, että mikäli sähköpostini toimii Webmailin kautta, ei ongelma ole Soneran päässä vaan koskee omaa konettani tai sähköpostiohjelmaani. Ja minä olen epätoivoisesti yrittänyt selvitellä kulloisiakin sähköpostiongelmia... Olen siis kiitollinen että saan viimeinkin tämän tiedon:
" Edit. Meillä on tällä hetkellä sähköpostin kanssa ongelmaa, kun asiakas käyttää jollakin sähköpostiohjelmalla. Kannattaa tämän vikatilanteen ajan hyödyntää Webmailia" . Viimeinkin siis myönnetään Outlookin-käyttöongelman johtuneen muusta kuin siitä että esim. omat sähköpostiasetukset olisivat menneet sekaisin. Tällaisista häiriötilanteista olisi kyllä tärkeää informoida asiakkaita, jotta vältyttäisiin turhilta aikaavieviltä selvitystöiltä ja "harmailta hiuksilta".
@Merituuli2 Ongelma sähköpostiohjelmien kanssa kesti pari päivää, webmailin kautta onneksi toimi koko ajan :smileyhappy: Ilmoittelimme tästä Vika-ja Häiriö sivuilla, ongelman aiheuttajakin oli löytynyt, eli sähköpostia sähköpostiohjelmalla käytettäessä SMTP autentikointi ei osalla asiakkaista toiminut.