Skip to main content

Täältäkin löytyi muutama muukin jolla on ollut ongelmia smart wifin käyttöönoton kanssa.

 

Aspasta kehoitettiin jättämään laajennin kiinni yöksi uuteen X2 reitittimeen, jotta paritus tulisi kuntoon.

 

Onko se auttanut kenelläkään?

 

Lisäksi juttua on ollut reitittimen versiosta.

Mikä sen pitäis olla?

Omassani on nyt Cobalt(18.3.u).


@RMarked@  kirjoitti:


Täältäkin löytyi muutama muukin jolla on ollut ongelmia smart wifin käyttöönoton kanssa.



 



Aspasta kehoitettiin jättämään laajennin kiinni yöksi uuteen X2 reitittimeen, jotta paritus tulisi kuntoon.



 



Onko se auttanut kenelläkään?



 



Lisäksi juttua on ollut reitittimen versiosta.



Mikä sen pitäis olla?



Omassani on nyt Cobalt(18.3.u).






Hei @RMarked ! Toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi Telia Yhteisöömme lukemaan ja osallistumaan mielenkiintoisiin ja ajankohtaisiin keskusteluihin 🙂>



 



Se riittää, kun pidät Smart Wifi-laajentimia 20 min reitittimessä kiinni ensimmäistä kertaa ottaessa käyttöön laitteet.



Tarkemmat Smart Wifin käyttöohjeet pystyt lukaisemaan täältä.



Tässä kyseisesä X2 -reitittimessä on verkon kautta saatavilla aina ajantasalla olevat päivitykset. Eli todennäköisesti sinulla on viimeisin päivitys reitittimestä olemassa. Tähän hetkeen tietoa en saa vahvistettua tarkemmin tietoa, onko sinulla viimeisin. Uskon sen kuitenkin näin olevan. 



 


M


@PiaJo@  kirjoitti:

@RMarked@  kirjoitti:

Täältäkin löytyi muutama muukin jolla on ollut ongelmia smart wifin käyttöönoton kanssa.

 

Aspasta kehoitettiin jättämään laajennin kiinni yöksi uuteen X2 reitittimeen, jotta paritus tulisi kuntoon.

 

Onko se auttanut kenelläkään?

 

Lisäksi juttua on ollut reitittimen versiosta.

Mikä sen pitäis olla?

Omassani on nyt Cobalt(18.3.u).


Hei @RMarked ! Toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi Telia Yhteisöömme lukemaan ja osallistumaan mielenkiintoisiin ja ajankohtaisiin keskusteluihin 🙂>

 

Se riittää, kun pidät Smart Wifi-laajentimia 20 min reitittimessä kiinni ensimmäistä kertaa ottaessa käyttöön laitteet.

Tarkemmat Smart Wifin käyttöohjeet pystyt lukaisemaan täältä.

Tässä kyseisesä X2 -reitittimessä on verkon kautta saatavilla aina ajantasalla olevat päivitykset. Eli todennäköisesti sinulla on viimeisin päivitys reitittimestä olemassa. Tähän hetkeen tietoa en saa vahvistettua tarkemmin tietoa, onko sinulla viimeisin. Uskon sen kuitenkin näin olevan. 

 


Moi,

 

Nuo ohjeet ovatkin sitten hieman erilaiset kuin mitä laitteiden mukana tuli.

 

Mutta ei tuokaan auta paritukseen.

Appi ei löydä laajentimia ja niissä vilkkuu 5G valo, mut palaa koko ajan.

 

Olen resetoinut kaikki laitteet useaan kertaan, joten näyttää siltä, että nämä laitteet eivät vain toimi yhteen.

 



@RMarked@  kirjoitti:


M




@PiaJo@  kirjoitti:



@RMarked@  kirjoitti:


Täältäkin löytyi muutama muukin jolla on ollut ongelmia smart wifin käyttöönoton kanssa.



 



Aspasta kehoitettiin jättämään laajennin kiinni yöksi uuteen X2 reitittimeen, jotta paritus tulisi kuntoon.



 



Onko se auttanut kenelläkään?



 



Lisäksi juttua on ollut reitittimen versiosta.



Mikä sen pitäis olla?



Omassani on nyt Cobalt(18.3.u).






Hei @RMarked ! Toivotan sinut lämpimästi tervetulleeksi Telia Yhteisöömme lukemaan ja osallistumaan mielenkiintoisiin ja ajankohtaisiin keskusteluihin 🙂>



 



Se riittää, kun pidät Smart Wifi-laajentimia 20 min reitittimessä kiinni ensimmäistä kertaa ottaessa käyttöön laitteet.



Tarkemmat Smart Wifin käyttöohjeet pystyt lukaisemaan täältä.



Tässä kyseisesä X2 -reitittimessä on verkon kautta saatavilla aina ajantasalla olevat päivitykset. Eli todennäköisesti sinulla on viimeisin päivitys reitittimestä olemassa. Tähän hetkeen tietoa en saa vahvistettua tarkemmin tietoa, onko sinulla viimeisin. Uskon sen kuitenkin näin olevan. 



 






Moi,



 



Nuo ohjeet ovatkin sitten hieman erilaiset kuin mitä laitteiden mukana tuli.



 



Mutta ei tuokaan auta paritukseen.



Appi ei löydä laajentimia ja niissä vilkkuu 5G valo, mut palaa koko ajan.



 



Olen resetoinut kaikki laitteet useaan kertaan, joten näyttää siltä, että nämä laitteet eivät vain toimi yhteen.



 






Toivoisin, että olisit tässä tapauksessa meihin yhteydessä. Eli voit kirjautua telia.fi -sivustolle (Minun Telia oikeasta ylänurkasta) ja laita meille chatin kautta viestiä. Häiriöilmoituksemme on vielä auki klo 19.30 asti. Huomenna olemme paikalla klo 9-> 



 



Tarvitsee todennäköisesti tarkistella liittymäkohtaisesti tätä asiaa. 


Vastaa