Skip to main content

Onko Soneralla tapana asiakkaan kontaktoidessa asiakaspalveluun antaa väärää tietoa asiakkaalle liittymän avauksesta.

 

Tiedustelin tämän viikon alussa mikä mahtaa olla minun laajakaista tilaukseni laita, kun modeemikin oli tullut jo yli viikko sitten. Ensimmäinen asiakaspalvelija/nainen selvitti, että toimitusaika on alle kaksi viikkoa ja laajakaistani pitäisi olla toiminta kunnossa tällä viikolla.

 

Sitten 22.5.2015 otin uudelleen yhteyttä asian tiimoilta ja tällä kertaa mies/asiakaspalvelija sanoi, että liittymäsi aukeaa huomenna. Ei kun vain odottelemaan netin avaamista. Sitten 23.5 ja ei vieläkään netti pelitä.

 

Otin yhteyttä asiakaspalvelija/nainen sanoi, että liittymäni on merkitty avattavaksi 29.5, kuin sopimuksessakin lukee. Pahoitteli vielä, kun olin saanut väärää tietoa liittymän avauksesta.

 

Olisko helpompaa asiakkaankin kannalta, jos ei anneta katteettomia lupauksia asioista. En minäkään työpaikalla sano, että työt valmistuu torstaina.. Ei vaiskaan..Ammattitaidotonta touhua.

 

Keskusteluhistoriasta hyvin näkee tilanteen laidan.

Eihän tuo nyt ihan järkeenkäyvältä kuulosta. Jos sopimuksessa lukee avauspäivänä 29.5, eikä mitään kiirehtimispyyntöjä tai vastaavia ole tehty, asennus tapahtuu sopimuksessa sovittuna päivänä.



Ilmeisesti tässä ei ollut sellaista tilannetta, että liittymän asennusaikaa olisi pyydetty aikaistamaan tuosta alkuperäisestä?


Jäin siihen käsitykseen, että liittymä voisi olla aiemmin asennettu. No se toki johtuu osaltaan asiakaspalvelijan antamasta tiedosta. Mutta viimeinen asiakaspalvelija sanoi tosiaan, että olisi la 23.5 netti toiminnassa oikein hymiön kera..

 

Ei siinä mitään muuta, kun olin katsomon varta vasten tilannut formuloja varten. No eipä tarvinnut katsoa, joten kyllä vähän ärsyttää tuollainen toiminta asiakasta kohtaan. Olis voinut vain sanoa, että sopimuksen mukaisena päivänä aukee liittymä.

 

Kiitoksia kuitenkin yhteydenotosta.

 


Eipä aukea edes sopparipäivänä..surkuhupaisaa touhua..alkaa pikkasen kaduttaa liittymän vaihto...


Onko tilanne vieläkin se, ettei kaistaa ole asennettu? Jos näin, niin laita meille pian viestiä tuonne Faceen, tarkistetaan siellä, mistä tässä on oikein kyse.


Nyt se on kytketty 1.6.2015...

 

Mutta arvaapas mitä...Ei toimi..pitää saada asentaja vissiin paikalle..kohta kuukausi mennyt ja hermot tohon asiakaspalveluun ( vaikka kyllä niille en raivoa 😃 ) ja pitää taas olla yhteydessä tekniseen tukeen.

 

Ei millään pahalla soneraa kohtaan, mutta olisin saanut alle 2 viikossa varmasti toimivan netin..

Seuraava mitä pelkään asennuksen jälkeen, on että se on hidas D:

 

Usko tai älä mutta tarvitsen nettiä myös töiden jälkeen toisen työn vuoksi.

 

Mikä on nykyään kohtuus toimitusajassa asiakkaalle? Saanko jotain alennuksia tai hyvitystä?

 


Onko sinulla useampaa puhelinpistoketta siellä kämpässä? Jos on, niin kannattaa testailla kaikista sitä yhteyttä. Palaako modeemissa DSL/ADSL valo vai vilkkuuko se vain?

Viivästyneestä toimituksesta saa toki aina hyvityksiä, mutta ne sovitaan tapauskohtaisesti meidän asiakaspalvelun kanssa. Nyt toki tärkeintä olisi saada sinulle yhteydet toimimaan :)


Vastaa