Onko Soneralla tapana asiakkaan kontaktoidessa asiakaspalveluun antaa väärää tietoa asiakkaalle liittymän avauksesta.
Tiedustelin tämän viikon alussa mikä mahtaa olla minun laajakaista tilaukseni laita, kun modeemikin oli tullut jo yli viikko sitten. Ensimmäinen asiakaspalvelija/nainen selvitti, että toimitusaika on alle kaksi viikkoa ja laajakaistani pitäisi olla toiminta kunnossa tällä viikolla.
Sitten 22.5.2015 otin uudelleen yhteyttä asian tiimoilta ja tällä kertaa mies/asiakaspalvelija sanoi, että liittymäsi aukeaa huomenna. Ei kun vain odottelemaan netin avaamista. Sitten 23.5 ja ei vieläkään netti pelitä.
Otin yhteyttä asiakaspalvelija/nainen sanoi, että liittymäni on merkitty avattavaksi 29.5, kuin sopimuksessakin lukee. Pahoitteli vielä, kun olin saanut väärää tietoa liittymän avauksesta.
Olisko helpompaa asiakkaankin kannalta, jos ei anneta katteettomia lupauksia asioista. En minäkään työpaikalla sano, että työt valmistuu torstaina.. Ei vaiskaan..Ammattitaidotonta touhua.
Keskusteluhistoriasta hyvin näkee tilanteen laidan.