Kyllähän palautteet on meille erityisen tärkeässä arvossa ja niitä ohjataan myös eteenpäin.
Vähän palautteesta ja asiayhteydestä riippuen itse ohjaan palautteen yleensä suoraan
-Asiakaspalvelijalle sekä hänen esimiehelleen.
-Kauppoihin liittyvät palautteet sitten kaupasta vastaavalle henkilölle
-Tuotteeseen liittyvät palautteet tuotevastaavalle
mulle vaan sanottiin muutama tunti sitten puhelimessa ettäkun lähettää palautteen miten tahansa niin samat henkilöt käsittelee ne eli tässä voi käydä niin että asian käsittelee henkilö josta tehdään valitus ja siksi asia ei mene eteenpäin
siksi olis hyvä että asiat käsittelis joku muu
kyse siis mun tapauksessani on se että myyntipalvelu puhuu erilailla kuin asiakaspalvelu
ja sitä en hyväksy siihen pitää saada muutos koska asiakas ei voi tietää kumpi on totta
et sen takia haluasin että palaute menis myynni/asiakaspalvekun kouluttajille että he voisivat ohjeistaa asiakaspalvelua selvittään asiat ennen kuin puhuvat totenqa asioita
siis en tässä halua lähtee edelleenkään arvosteleen asiakaspalveluita mutta puutteisiin pitää puuttua se on hyvää asiakaspalvelua
Varmaan tahallaan ei puhuta erilailla, voi olla jokin tietokatkos kyseessä jommassa kummasssa päässä, tai muu vastaava tilanne. Ihmisiä mekin asiakaspalvelussa ollaan, ja ihan inhimillisiä virheitä tehdään myös:)
Myyntipalvelussa sinua palvelee myös asiakaspalvelija, samat koulutukset ovat läpikäyneet sielläkin.
Minkälainen juttu sulla on tuossa ollut kyseessä, mitä on kerrottu eri tavalla?
Jos lähetät palautteen esimerkiksi emaililla tai palvelupyynnöllä, sama porukka noita molempia on käsittelemässä.
Palaute palvelusta on yleensä semmonen juttu, joka välitetään tiedoksi. Palautteeseen ei kommentoida, eikä vastata sen erityisemmin. Palaute siis ohjataan oikealle henkilölle tai oikealle taholle. Mikäli reklamoidaan palvelutapahtumasta, on se taasen vähän eri juttu. Reklamaatio voidaan käsitellä aspassa, ohjata esimiehelle tiedoksi tai sitten meidän laatutiimille. Reklamaatioon saa asiakas myös vastauksen.
Mutta kuten sanottu, kaikki palaute on meille tärkeää, niistä opitaan, kasvetaan ja niiden perusteella voimme kehittää meidän palveluita sekä toimintatapoja.
Jos palaute kohdistuu virheellisen tiedon antoon, ohjataan siitä palaute eteenpäin kyseiselle asiakaspalvelijalle, varmistetaan että jatkossa oikea info on hallussa ja oikeat toimintatavat. :)
sain sähköpostia teliasoneralle kun sähköpostia ei ollu soneran asiakaspalvelulle muutoin kuin nämä osotteet jotka käsitytelee samat tyypit
sain tyydyttävän vastauksen asiaan eli että palautteeni otetaan huomioon seuraavissa koulutuksissa ja että asiassa on toimittu väärin
mulle tämä riittää jos myönetään virhe ja pyritään koulutuksilla muuttaan tapoja
toivottavasti niin myös käy asia siis loppuun käsitety
Mihin nykyään voi jättää palautetta tuosta asiakaspalvelusta? Ei tunnu mistään löytyvän palautelomaketta
Tervetuloa Klaaniin , kiva nähdä sinut täällä!
Oliko minkälainen palaute kyseessä, ihan yleinen parannusehdotus, vai joku tietty tapaus? Pystymme ohjaamaan mm. Facebook-sivujemme kautta laitetut privaviestit eteenpäin, oikealle taholle.
Tietty tapaus. Onko facebook ainoa kanava?
Palautetta voi jättää meidän kaikissa asiakaspalvelukanavissa. (Klaanissa ei onnistu yksittäisten tapauksien kohdalla, kun täällä emme käsittele asiakastietoja).
Omien sivujen kautta voit esimerkiksi Chatin avulla jättää palautteen, löytyypä sieltä myös palvelupyyntökin. :)
Hei,
Itsekin olisin kiinnostunut antamaan palautetta, mutta kanavaa ei tunnu löytyvän. Avasin oman keskustelunkin tänne yhteisöön sähköpostiosoitteen löytämiseksi. Pitkähkö palaute tuskin kiinnostaa jossain omien sivujen bottichatissa. Tämä keissi olisi mielestäni hyödyllistä saada eteenpäin.
@myssykasperi kirjoitti:
Hei,
Itsekin olisin kiinnostunut antamaan palautetta, mutta kanavaa ei tunnu löytyvän. Avasin oman keskustelunkin tänne yhteisöön sähköpostiosoitteen löytämiseksi. Pitkähkö palaute tuskin kiinnostaa jossain omien sivujen bottichatissa. Tämä keissi olisi mielestäni hyödyllistä saada eteenpäin.
Sinun aiempaan kysymykseen olikin jo @kiisseli67 antanut hyvän neuvon lähettää viesti Minun Telian kautta. Lyhyesti sanottuna yleisen palautteen voi meille antaa missä tahansa yhteydenottokanavassa. Jos on tarpeen päästä tarkemmin katselemaan asiakastietoja, on hyvä ottaa yhteyttä esim. chatin kautta.
Homma hoitui toisessa keskustelussa saamani linkin kautta. Kiitos @kiisseli67