Moikka @JustMe6 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!
Oletko testannut yhteysnopeutta vielä suoraan nousuportista tietokoneelle, eli siitä data-portista, josta yhteys jaetaan asunnon huoneden eri porteille? Yleensä asunnon eteisessä, yhdessä sulakkeiden kanssa on tämä huoneistojakamo. Huoneistojakamosta on myös kerrottu tarkemmin asiakastukemme ohjeessa.
Jos yhteysnopeus on myös nousuportista suoraan tietokoneeseen verkkokaapelilla mitatessa 1/1Mbit/s, voi syynä olla verkonlaitteen väärä konfiguraatio. Eli jos nopeus on sama nousuportista tietokoneeseen, ota yhteyttä meidän asiakaspalveluun niin tutkitaan tarkemmin ja tarvittaessa kirjataan häiriöilmoitus ja se korjataan.
@HenriLie@ kirjoitti:
Moikka @JustMe6 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!
Oletko testannut yhteysnopeutta vielä suoraan nousuportista tietokoneelle, eli siitä data-portista, josta yhteys jaetaan asunnon huoneden eri porteille? Yleensä asunnon eteisessä, yhdessä sulakkeiden kanssa on tämä huoneistojakamo. Huoneistojakamosta on myös kerrottu tarkemmin asiakastukemme ohjeessa.
Jos yhteysnopeus on myös nousuportista suoraan tietokoneeseen verkkokaapelilla mitatessa 1/1Mbit/s, voi syynä olla verkonlaitteen väärä konfiguraatio. Eli jos nopeus on sama nousuportista tietokoneeseen, ota yhteyttä meidän asiakaspalveluun niin tutkitaan tarkemmin ja tarvittaessa kirjataan häiriöilmoitus ja se korjataan.
kyseessä on asunto jossa on puhelinpistokkeet.
@JustMe6@ kirjoitti:
@HenriLie@ kirjoitti:
Moikka @JustMe6 ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa kun päätit kirjoittaa tänne. Yhteisöstä löydät varmasti mielenkiintoista luettavaa ja keskusteluja, joihin osallistua!
Oletko testannut yhteysnopeutta vielä suoraan nousuportista tietokoneelle, eli siitä data-portista, josta yhteys jaetaan asunnon huoneden eri porteille? Yleensä asunnon eteisessä, yhdessä sulakkeiden kanssa on tämä huoneistojakamo. Huoneistojakamosta on myös kerrottu tarkemmin asiakastukemme ohjeessa.
Jos yhteysnopeus on myös nousuportista suoraan tietokoneeseen verkkokaapelilla mitatessa 1/1Mbit/s, voi syynä olla verkonlaitteen väärä konfiguraatio. Eli jos nopeus on sama nousuportista tietokoneeseen, ota yhteyttä meidän asiakaspalveluun niin tutkitaan tarkemmin ja tarvittaessa kirjataan häiriöilmoitus ja se korjataan.
kyseessä on asunto jossa on puhelinpistokkeet.
Elikkäs siis VDSL2 yhteydestä on kyse. No, sitä ei tosiaan voi yhdistää suoraan tietokoneeseen. Koska oletkin jo todella laajasti kokeillut kaikkea, mitä vain voit, on hyvä ottaa yhteyttä asiakaspalveluun, kuten HenriLie tuossa ehdottikin.
Yleensä 1M yhteys on sellainen vuokraan kuuluva ja 100M on saatavissa muutamalla eurolla. Olisikohan tässä nyt käynyt niin, että liittymän 100M nopeus, jos se siis on lisänopeus, on vahingossa kytketty jonnekin muualle tai yhteys on vain jäänyt kytkeytymättä. Nämä selviävät toki asiakaspalvelun kautta.
Jos yhdistät jotain modeemin wifiverkkoon, onko yhteys silläkin laitteella yhtä hidas?