@Zalazyr kirjoitti:
Samalla minuutilla kun taloyhtiön sähkönjakelu palautui, oli ilmoitettu korjaus yöllä niin telia ilmoitti että nettiyhteysksissä on alueellinen ongelma. Telialta eivät voineet kuin sanoa että ongelma näkyy ja ei ole hajuakaan koska asian voi olettaa hoituvan.Laajuudesta sanoivat vain espoo eli onko muualla ongelmia vai onko ongelma vaan täällä espoon kivenlahden taloyhtiössä?
Terve @Zalazyr ja tervetuloa Yhteisön jäseneksi! Sähkökatkoksesta johtuvat häiriöt näyttäisi olevan korjattu. Toimiiko sinulla nyt yhteys normaalisti?
Hei, kiitoksia. Eipä ole vielä korjaantunut.Telia on kyllä ollut yhteyksissä ja valitellut asiaa ja että näin lakon aikana asian korjaus voi kestää ja asiaa hoidetaan kiireellisenä ja ilmoittelemme kun asia on hoidettu.Siis varmahan en voi olla että tuo sähkökatko teki tuon ongelman että netti hajosi mutta ihmeellisesti asiat tapahtuivat saman minuutin aikana.
@Zalazyr kirjoitti:
Hei, kiitoksia. Eipä ole vielä korjaantunut.Telia on kyllä ollut yhteyksissä ja valitellut asiaa ja että näin lakon aikana asian korjaus voi kestää ja asiaa hoidetaan kiireellisenä ja ilmoittelemme kun asia on hoidettu.Siis varmahan en voi olla että tuo sähkökatko teki tuon ongelman että netti hajosi mutta ihmeellisesti asiat tapahtuivat saman minuutin aikana.
Okei, hyvä että häiriö on korjauksessa ja olet saanut siitä infot. Mikäli yhteys ei toimi kun saat viestin että häiriö on korjattu, suosittelen tarkistamaan kytkennät ja käynnistämään modeemin vielä uudelleen!
Ilmoitus tuli tuossa että alueellinen ongelma olisi korjattu mutta ainakaan meillä ei netti toimi vieläkään.Tuli tietysti ekana kokeiltua ja käynnistettyä uudelleen kun ei ole tosiaan eka kerta kun näitä ongelmia on.Modeemissa ei plinkkaa kuin punainen vilkku internetin kohdassa ei edes siis tuossa dsl:n kohdassa..Kattoo mitä sitten on ongelmana..
@Zalazyr kirjoitti:
Ilmoitus tuli tuossa että alueellinen ongelma olisi korjattu mutta ainakaan meillä ei netti toimi vieläkään.Tuli tietysti ekana kokeiltua ja käynnistettyä uudelleen kun ei ole tosiaan eka kerta kun näitä ongelmia on.Modeemissa ei plinkkaa kuin punainen vilkku internetin kohdassa ei edes siis tuossa dsl:n kohdassa..Kattoo mitä sitten on ongelmana..
Mikäli yhteys ei edelleenkään toimi, olisi tästä hyvä olla yhteydessä asiakaspalveluumme, jotta pääsemme asiakastietoihisi käsiksi ja selvittämään tilannetta!