Skip to main content

Zyxel reititin johon pitäisi saada yhteys taloyhtiön nettiin? 

Mitä se vaatii?

Pitääkö tosiaan kirjautua pankkitunnuksilla wifiin?

Olisiko jossain ohjeet?

Voit tarkistaa taloyhtiökohteeseen saatavilla olevat palvelut nettisivuiltamme ja tehdä tilauksen samaiselta sivustolta. Taloyhtiökohteisiin on usein saatavilla maksuton perusnopeus ja voit halutessasi nostaa kaistan nopeutta edulliseen hintaan. Laajakaista täytyy siis erikseen aktivoida/tilata, jotta sitä voi käyttää. Asiakaspalvelumme auttaa sinua tarvittaessa, jos yhteyden aktivoimisessa ilmenee haasteita.



 



Oliko tuo kyseinen reititin valmiina asunnossa vai oletko hankkinut sen jostain muualta?


Kiitos vastauksestasi! Reititin oli valmiina asunnossa.


Oliko asiakaspalveluun teknisissä kysymyksissä ilmaista palvelunumeroa taloyhtiönettikysyksissä kun apua tarvitsee?


@Eajm28@  kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi! Reititin oli valmiina asunnossa.


 



@Eajm28@  kirjoitti:


Oliko asiakaspalveluun teknisissä kysymyksissä ilmaista palvelunumeroa taloyhtiönettikysyksissä kun apua tarvitsee?




@Eajm28@  kirjoitti:


Kiitos vastauksestasi! Reititin oli valmiina asunnossa.






 






Asiakaspalvelumme puhelinnumero 020 690 400 on maksullinen numero, johon soittaminen maksaa tavallisen puhelun verran (mpm/pvm). Meillä on muita maksuttomia yhteydenottokanavia asiakaspalveluumme, kuten esimerkiksi 24/7 chat-palvelu telia.fi Omilla sivuilla tai voit jättää meille yhteydenottopyynnön. Löydät kaikki yhteydenottokanavat täältä


020 690 400 on epätavallinen numero, joihin soittamisesta veloitetaan epätavallinen maksu. Esimerkiksi Telia Prepaidista 0,08 €/min ja Telia Yhteys-liittymistä 0,09 €/min.

 

Tavallisia numeroita ovat ainoastaan 01312, 01313, 01314, 01315, 01316, 01317, 0132, 0133, 0134, 0135, 0136, 0137, 0138, 0142, 0143, 0144, 0145, 0146, 0147, 0148, 01515, 01516, 01517, 01518, 0152, 0153, 0154, 0155, 0156, 0157, 0158, 0162, 0163, 0164, 0165, 0166, 0167, 0168, 01715, 01716, 01717, 01718, 0172, 0173, 0174, 0175, 0176, 0177, 0178, 01812, 01813, 01814, 01815, 01816, 01817, 0182, 0183, 0184, 0185, 0186, 0187, 0188, 0192, 0193, 0194, 0195, 0196, 0197, 0198, 022, 023, 024, 025, 026, 027, 028, 032, 033, 034, 035, 036, 037, 038, 04, 050, 052, 053, 054, 055, 056, 057, 058, 062, 063, 064, 065, 066, 067, 068, 082, 083, 084, 085, 086, 087, 088, 0912, 0913, 0914, 0915, 0916, 0917, 0918, 092, 093, 094, 095, 096, 097 ja 098 alkuiset.


Kiitos vastauksestasi! Otamme yhteyttä mikäki tarvitsemme.


@JoonasLam@  kirjoitti:

@Eajm28@  kirjoitti:

Oliko asiakaspalveluun teknisissä kysymyksissä ilmaista palvelunumeroa taloyhtiönettikysyksissä kun apua tarvitsee?


@Eajm28@  kirjoitti:

Kiitos vastauksestasi! Reititin oli valmiina asunnossa.


 


Asiakaspalvelumme puhelinnumero 020 690 400 on maksullinen numero, johon soittaminen maksaa tavallisen puhelun verran (mpm/pvm). Meillä on muita maksuttomia yhteydenottokanavia asiakaspalveluumme, kuten esimerkiksi 24/7 chat-palvelu telia.fi Omilla sivuilla tai voit jättää meille yhteydenottopyynnön. Löydät kaikki yhteydenottokanavat täältä


 



@irritus@  kirjoitti:

020 690 400 on epätavallinen numero, joihin soittamisesta veloitetaan epätavallinen maksu. Esimerkiksi Telia Prepaidista 0,08 €/min ja Telia Yhteys-liittymistä 0,09 €/min.

 

Tavallisia numeroita ovat ainoastaan 01312, 01313, 01314, 01315, 01316, 01317, 0132, 0133, 0134, 0135, 0136, 0137, 0138, 0142, 0143, 0144, 0145, 0146, 0147, 0148, 01515, 01516, 01517, 01518, 0152, 0153, 0154, 0155, 0156, 0157, 0158, 0162, 0163, 0164, 0165, 0166, 0167, 0168, 01715, 01716, 01717, 01718, 0172, 0173, 0174, 0175, 0176, 0177, 0178, 01812, 01813, 01814, 01815, 01816, 01817, 0182, 0183, 0184, 0185, 0186, 0187, 0188, 0192, 0193, 0194, 0195, 0196, 0197, 0198, 022, 023, 024, 025, 026, 027, 028, 032, 033, 034, 035, 036, 037, 038, 04, 050, 052, 053, 054, 055, 056, 057, 058, 062, 063, 064, 065, 066, 067, 068, 082, 083, 084, 085, 086, 087, 088, 0912, 0913, 0914, 0915, 0916, 0917, 0918, 092, 093, 094, 095, 096, 097 ja 098 alkuiset.


Kiitos tiedostasi!


Vastaa