Skip to main content

Asun tällä hetkellä TOASin opiskelija-asunnossa. TOASin sivuilla (https://toas.fi/palvelut/) lukee, että yhteyden pitäisi toimia kunhan vain liitän tietokoneen ethernet-porttiin seinään ja kirjaudun pankkitunnuksilla sisään automaattisesti avautuvasta näkymästä. Kun liitän koneen verkkoon, mitään ei kuitenkaan tapahdu. Kone tunnistaa verkon, mutta ei anna internet-yhteyttä.

 

Asun soluasunnossa, joten voiko ongelma olla, että kämppikseni on aktivoinut oman yhteytensä, jolloin toinen yhteys blokataan automaattisesti? (Eihän se näin voi toimia, kun kuitenkin voi olla kaksi eri henkilöä ketkä haluavat oman yhteyden koneeseen niinkuin tässä tapauksessa.)

 

Mikä siis neuvoksi vai onko palvelunumero ainoa vaihtoehto? (En soittanut sinne ensimmäisenä, kun tänään on kuitenkin sunnuntai.)

Moi @Voijuku ja tervetuloa Telia Yhteisöön! Mukavaa, kun päätit kysyä täällä.

 

Oletko kerennyt kokeilla eri selaimilla ja mahdollisesti myös tyhjentää selaimen välimuistin? Kannattaa myös kokeilla siirtyä jollekkin sivulle suoraan, esim. googlen, youtuben tai telian sivuille ja katsoa, tuleeko rekisteröitymis sivustoa esiin.

 

Kämpikselläsi on varmasti jo oma liittymä tilattuna, eikä sen tulisi estää sinua tilaamasta omaa yhteyttä.

 

Jos onglema ei ratkea näillä, niin yhteys täytyy tilata asiakaspalvelumme kautta. Asiakaspalvelun chat on 24/7 auki.


@HenriLie Kokeilin kaikkea ehdottamaasi, eikä valitettavasti lähtenyt toimimaan. Kiitos kuitenkin avusta. Aikaisemmin tosin kokeilin asiakaspalvelua, mutta itselläni kun ei ole mitään Telian liittymiä itse hankittuna, niin ei antanut minun kirjautua sisään pankkitunnuksilla. Onko siis ainoa vaihtoehto vain soittaa asiakaspalveluun. Kokeilen kuitenkin tuota 24/7 chattia vielä kerran josko se toimisi.


@Voijuku  kirjoitti:


HenriLie Kokeilin kaikkea ehdottamaasi, eikä valitettavasti lähtenyt toimimaan. Kiitos kuitenkin avusta. Aikaisemmin tosin kokeilin asiakaspalvelua, mutta itselläni kun ei ole mitään Telian liittymiä itse hankittuna, niin ei antanut minun kirjautua sisään pankkitunnuksilla. Onko siis ainoa vaihtoehto vain soittaa asiakaspalveluun. Kokeilen kuitenkin tuota 24/7 chattia vielä kerran josko se toimisi.






Hyvää huomenta @Voijuku! Facebookissa päivystää Telian asiakaspalvelu, jos et tuonne Omille Sivuille pääse ja sinulla on FB-tunnukset olemassa. Halutessasi voit jättää Telialle yhteydenottopyynnön täällä:



https://www.telia.fi/asiakastuki/lomakkeet/yhteydenottopyynto



 



Ei tuolloin tarvitse soitella itse :) 


Vastaa