Skip to main content

Eilen illalla katkesi XXL yhteys tyystin, reitittimessä vilkkuu pari valoa ja yhteyttä ei saa millään laitteella, oon resetoinut, PC on kiinni suoraan laitteessa kaapelilla, yhteyttä ei saa edes wifin kautta. Eli virtavalo jää vilkkumaan mikä olisi ehkä merkki siitä että modeemi on hajalla.



 



Edit ReOlivia: Täsmennetty hieman otsikkoa

Nyt on kolme vuorokautta ollut jo yhteys poikki, eikä vieläkään toimi.

Eka kerta kun Telia oikeasti tökkii.

 

TKW



@tkwnet  kirjoitti:


Nyt on kolme vuorokautta ollut jo yhteys poikki, eikä vieläkään toimi.



Eka kerta kun Telia oikeasti tökkii.



 



TKW






Häiriöt ilmeisesti alkoi juuri tympeästi perjantaina niin, ettei korjausta ehditty tekemään. Meillä yksittäisten häiriöiden korjausaika on 2-5 arkityöpäivää, eli korjaus on päässyt venymään. Uskoisin, että tänään asianhoito pääsee etenemään ja saat viimeistään alkuviikosta lisätietoja korjauksesta.


On muuten eka kerta 29- vuotisen Telia-asiakkuuden (Tele, Sonera, Telia) aikana kun laittaa miettimään 7 mobiililiittymän uudelleenkilpaillutusta. Viimeaikoina on vähän ollut muutakin harmia Telian kanssa, ei vikoja niinkään, tämä ensimmäinen piiiiitkään aikaan. 

Toivottavasti vika saataisiin kuntoon, power-valo vilkuttaa vieläkin.

 

TKW



@tkwnet  kirjoitti:


On muuten eka kerta 29- vuotisen Telia-asiakkuuden (Tele, Sonera, Telia) aikana kun laittaa miettimään 7 mobiililiittymän uudelleenkilpaillutusta. Viimeaikoina on vähän ollut muutakin harmia Telian kanssa, ei vikoja niinkään, tämä ensimmäinen piiiiitkään aikaan. 

Toivottavasti vika saataisiin kuntoon, power-valo vilkuttaa vieläkin.



 



TKW






Olet tottakai tärkeä asiakas ja ilman muuta tyytyväisyytesi on tärkeää. Mielellään myös kuulisin, että millaisia muita harmeja on ollut viime aikoina? 


Nyt muuten alkoi netti toimimaan vihdoin.

en mitään vikaselostusta saanut, mutta yhtäkkiä noin 10 minuuttia sitten modeemi nousi linjoille.

 

joo sellaista ikävää sattunut, että liittymien hinnat nousseet vaikka puhelimessa kysytty, että onhat nyt hinnat nämä muillakin liittymillä jatkossa, niin on sanottu että ei pitäisi nousta. Sitten kun liittymän määräaikaisuus on päättynyt, hinnat nousseet ja pitänyt uudelleen soitella hinnoista, jolloin vain vähän saatu niitä alas. 
Mutta se niistä.

 

TKW



@tkwnet  kirjoitti:


Nyt muuten alkoi netti toimimaan vihdoin.



en mitään vikaselostusta saanut, mutta yhtäkkiä noin 10 minuuttia sitten modeemi nousi linjoille.



 



joo sellaista ikävää sattunut, että liittymien hinnat nousseet vaikka puhelimessa kysytty, että onhat nyt hinnat nämä muillakin liittymillä jatkossa, niin on sanottu että ei pitäisi nousta. Sitten kun liittymän määräaikaisuus on päättynyt, hinnat nousseet ja pitänyt uudelleen soitella hinnoista, jolloin vain vähän saatu niitä alas. 
Mutta se niistä.



 



TKW






Mahtava kuulla, että netti lähti nyt toimimaan! 😁>



 



Ymmärrän, että asia varmasti harmittaa. Olisikin ehdottoman tärkeää päivittää kaikki liittymät samalla kertaa, jotta ei käy niin, että toisessa päättyy etu aikaisemmin kuin toisessa. Onko liittymien hinnat tällä hetkellä ajan tasalla? 


Hinnat on nyt päivitetty, mutta kyllähän ne omasta mielestä on turhan kalliit 🙂>

Olisi hyvä jos kännykkäliittymään saisi halvalla rajattoman liittymän mutta kattonopeus esimerkiksi 50Mbs, se kun riittäisi vallan hyvin kännykkäkäytössä. Sellaisesta maksaisi rajattomin puheluin ja viestein ja 4G yhteyksin mieluusti vaikka 15e /kk.

 

TKW



@tkwnet  kirjoitti:


Hinnat on nyt päivitetty, mutta kyllähän ne omasta mielestä on turhan kalliit 🙂>



Olisi hyvä jos kännykkäliittymään saisi halvalla rajattoman liittymän mutta kattonopeus esimerkiksi 50Mbs, se kun riittäisi vallan hyvin kännykkäkäytössä. Sellaisesta maksaisi rajattomin puheluin ja viestein ja 4G yhteyksin mieluusti vaikka 15e /kk.



 



TKW






Tyytyväisyytesi on meille tärkeää, kuten aikaisemmin mainitsinkin, joten ehdottomasti tätä asiaa kanattaa tutkailla tarkemmin. Onko mahdollista olla meihin yhteydessä esimerkiksi Chat-palvelun kautta, niin voitais vielä kurkata, että onko sinun käyttöösi sopivampaa pakettia saatavilla? Täällä Yhteisössä en pysty ollenkaan käsittelemään sopimusasioita, jonka takia tämä vaatisi asiakaspalveluun yhteydenottoa. Täältä pääset suoraan kirjautumaan Minun Telia -sovellukseen, josta pääset avaamaan meidän Chat-asiakaspalvelun. 


Täytyypä huomenna soitella asiakaspalveluun ja käydä vielä liittymät läpi ja viitata näihin keskusteluihin.

 

TKW


Vastaa