Moikka @Lampsu ja tervetuloa Telia Yhteisöön rupattelemaan!
@Lampsu kirjoitti:
Eilen 1.2 kuuden maissa illalla nettiyhteys yllättäen katkesi. Kokeilin alkuun resetoida modeemin mikä yleensä on toiminut, ei tällä kertaa. Toistin toimenpiteen noin 5 kertaa jonka jälkeen tarkistin johdot ja liitännät. Ei vaikutusta. Resetoin tehdasasetuksille muutamaan kertaan eikä lähde toimimaan. Modeemi vain vilkuttaa virtavaloa, ds/us valo on täysin pimeänä, langattoman verkon valo palaa mutta ei toimi, lan valo vilkuttaa. Onko mahdollista että modeemi tullut tiensä päähän? Oma telia sovelluksessakin kun yritin vikailmoitusta jättää sanoo vain että meillä on ongelmia.
Kertomasi perusteella ei voi sanoa, että olisiko modeemi tullut tiensä päähän. Siihen pistorasiaan, missä kaapelimodeemi on ollut kytkettynä, kannattaa kokeilla televisiota. Näkyykö se normaalisti samasta rasiasta? Mikäli televisio ei näy siitä rasiasta, kannattaa kaapelimodeemia kokeilla sellaiseen rasiaan missä televisio toimii. Jos asunnon seinistä löytyy multimediarasia, modeemi tulee kytkeä siihen suoraan ilman jakajaa.
Sama ongelma pe iltapäivästä asti. TV toimii normaalisti, modeemi vaan vilkuttaa virtavaloa resetoinneista huolimatta. Että miten nyt sitten toimitaan? Kun ei jaksaisi kuunnella teinien *******... valitusta toimimattomasta netistä yhtään enempää.
@Sk0r4 kirjoitti:
Sama ongelma pe iltapäivästä asti. TV toimii normaalisti, modeemi vaan vilkuttaa virtavaloa resetoinneista huolimatta. Että miten nyt sitten toimitaan? Kun ei jaksaisi kuunnella teinien *******... valitusta toimimattomasta netistä yhtään enempää.
Vilkkuva virtavalo kuulostaa siltä ettei laite ole enää toimintakykyinen, varsinkaan jos tilanne ei muutu laitetta resetoimalla. Ilmoita tilanteesta vaikka Minun Telian chatin kautta, niin saadaan laitetta vaihdettua.