Skip to main content

Asun Porvoossa osoitteessa Humaltarhantie X X XX. Minulla oli aikaisemmin Soneran/Telian ADSL-liittymä, johon oli liitettynä Sonera/Telia TV. Taloyhtiöni otti keväällä Telia-kaapelinetin, johon erehdyin liittymään. Telia-TV säilyi ennallaan, mutta palvelut huononivat. (mistä Telian asiakaspalvelu ei tiennyt tai vaivautunut kertomaan liittymää vaihtaessani) Jatka katselua-toiminto tallenteista sekä jatkuva tallennus hävisivät. Dikiboksin kovalevyä- maksullinen lisävaruste, jonka ostin aikaisemmin- ei voi käyttää enää. (siitäkin sanoivat, että jo tallennettuja ohjelmia voi katsoa. ei voi) Asiakaspalvelusta sanoivat, että tämä nykyinen liittymä on ainut tällä hetkellä saatavilla oleva, eikä määräaikaista sopimusta voi purkaa noilla perusteilla.



 



Edit: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

Valitettavasti tuon kaapelinetin kanssa Telia TV -palvelu muuttuu hieman (eli se ei ole enää Telia TV digiboksi laajakaistalla, vaan palvelut ovat erikseen). Sinulla, kun on tuo palvelun laatu huonontunu, voi määräajan purkaa. Tässä, kun en pääse asiakastietoihisi, niin voit ottaa uudemman kerran yhteyttä asiakaspalveluumme, olemme tavoitettavissa 24/7. 


Aloin tässä vielä miettimään, että tarkoititko sittenkin tuolla määräaikaisella sopimuksella nykyistä kaapelinettiliittymääsi etkä Telia TV-palveluasi. Siinä tosiaan ei täyty määräaikaisen sopimuksen irtisanomisperusteet, vaikkakin se on vaikuttanut TV-palveluusi. Tuota digiboksiin liitettävää kovalevyä voi tosiaan käyttää tallentamiseen vain Telia TV digiboksi laajakaistalla -palvelun kanssa, ja siksi sitä ei voi tässä nykyisessä tilanteessasi käyttää. 


Vaihtaessani palvelua minulle sanottiin, että kovalevylle tallennettuja ohjelmia voi katsoa edelleen. Se oli valheellista markkinointia. Te nauhoitatte asiakaspalveluun tulevat puhelut ja sieltä se on kuunneltavissa.



@Tumpa@  kirjoitti:


Vaihtaessani palvelua minulle sanottiin, että kovalevylle tallennettuja ohjelmia voi katsoa edelleen. Se oli valheellista markkinointia. Te nauhoitatte asiakaspalveluun tulevat puhelut ja sieltä se on kuunneltavissa.






Ymmärrän ja pahoittelen kollegan puolesta, että ollaan neuvottu virheellisesti tuon kovalevyn kanssa. Tuohon Telia TV digiboksilla -palveluun kun ei ole saatavilla tuota kovalevyä, kun palvelun hankkii uutena sellaisena ilman palveluun kiinteästi kuuluvaa laajakaistaliittymää, niin ei kovalevy palvelun muutoksen jälkeen toimi. Olet oikeassa siinä, että tuosta olisi pitänyt mainita, mutta inhimillisiä virheitä käy kaikille, vaikkakin tässä kohtaa tuo on aiheuttanut mielipahaa ja muuttanut palveluasi ja sitä, miten sitä voit käyttää. 


Kyllä joo, mutta en ymmärrä, että paluu vanhaan, kalliimpaan palveluun ei mukamas onnistu.



@Tumpa@  kirjoitti:


Kyllä joo, mutta en ymmärrä, että paluu vanhaan, kalliimpaan palveluun ei mukamas onnistu.






Jos ADSL-saatavuus on sieltä poistunut, niin paluu vanhaan ei valitettavasti onnistu. Tätä voidaan toki katsoa vielä uudemman kerran asiakaspalvelun kautta. Ilman tarkkoja asiakas- ja osoitetietoja emme valitettavasti pysty auttamaan näin Yhteisön kautta.


Vastaa