Telian asiakaspalvelun chat katkesi kesken

  • 23 April 2024
  • 3 kommenttia
  • 67 katselukertaa

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

Yritin kolmatta kertaa jatkaa nettisopimustani joka loppuu ensi kuussa. Huonosti kävi taas. Asiakaspalvelija Roman alkoi selvittää asiaa ja jonkun aikaa odoteltuani, hän poistui paikalta ja katkaisi yhteyden. 

--
Muokkaus katjane: Muokkasin otsikkoa "Telian asiakaspalvelu" kuvaavammaksi, jotta aihe löytyy hauilla helpommin.


3 kommenttia

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +20

No onpas erikoista. Onko se katkennut jokaisella kerralla samalla tavalla? Luulen, että asiakaspalvelijat hoitavat useampaa tapausta samanaikaisesti, olisikohan jostain syystä tuo jäänyt huomaamatta ja katkennut itsestään? Pystyisiköhän Telialle saamaan soittopyynnön, että sieltä soittaisivat sinulle.

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +13

No onpas erikoista. Onko se katkennut jokaisella kerralla samalla tavalla? Luulen, että asiakaspalvelijat hoitavat useampaa tapausta samanaikaisesti, olisikohan jostain syystä tuo jäänyt huomaamatta ja katkennut itsestään? Pystyisiköhän Telialle saamaan soittopyynnön, että sieltä soittaisivat sinulle.

 

Ei ole katkennut kuin yhdesti. Ensin olin puhelinyhteydessä, mutta olisi ollut niin kallis etten huolinut. Toinen sanoi, ettei voi vielä uusia kun loppuu toukokuussa, kolmas katkaisi yhteyden. 

Mutta nyt sain asiakaspalvelijaksi henkilön Otto, joka oli juuri sellainen kuin pitää ollakin. Tarjosi erilaisia vaihtoehtoja ja sain vielä halvemmallakin kuin edellisen sopimuksen. 😃👍 Kohta sitten on taas puhelimen liittymän uusiminen *huokaus*

Käyttäjätaso 7
Kunniamerkki +16

Yritin kolmatta kertaa jatkaa nettisopimustani joka loppuu ensi kuussa. Huonosti kävi taas. Asiakaspalvelija Roman alkoi selvittää asiaa ja jonkun aikaa odoteltuani, hän poistui paikalta ja katkaisi yhteyden. 

Kiitos @Hannele2022 kun ilmoitit tästä! Tarkistelin chattien tilannetta ja mitään yleistä häiriötä tai katkeamisia ei ole hiljattain esiintynyt. Olisiko tässä ollut jokin yksittäinen järjestelmän katkos kyseessä. Aivan tarkkaan on hankala sanoa miksi yhteys on katkennut, mutta toimintatapaamme kuuluu ehdottomasti se, että keskustelu katkaistaan vasta kun ollaan asia hoidettu loppuun ja asiakas hyvästelty asianmukaisesti. Tarkemmat logit ja tapahtumat saadaan ilman muuta halutessasi tarkistettua asiakaspalvelun kautta. 

Mutta nyt sain asiakaspalvelijaksi henkilön Otto, joka oli juuri sellainen kuin pitää ollakin. Tarjosi erilaisia vaihtoehtoja ja sain vielä halvemmallakin kuin edellisen sopimuksen. 😃👍 Kohta sitten on taas puhelimen liittymän uusiminen *huokaus*

Hienoa kuitenkin kuulla, että sait asian kuntoon ja liittymän sopimuksen uusittua! 🙂 

Vastaa