Telialla on yhtä huono palvelu kuin on ollut Posti-Telellä ja Soneralla.
Ongelmaani, joka koskee TeliaTV Arris VIP5303 digiboxia. Digiboxi toimii 2,4 GHz:in taajuudella eli ottaa vastaan lähetettä kännykästä.
Haluaisin ottaa käyttöön 5 GHz:iä, koska kaupunki olosuhteissa on paljon naapurustossa 2,4 GHz:in lähetettä. Tietokoneeni toimii hyvin 5 GHz:illa.
Telialla ei ole muuta ratkaisua, kuin minun pitäisi ostaa Telian reitin. Heillä ei ole kumminkaan vastausta siihen, että toimiiko heidän reititin tässä tapauksessa !
Erittäin huonoa palvelua !
Pitääkö Telia asiakkaita pilkkana ?
Eivät suostu lähettämään Arris digiboxia eikä reititintä, jotta voisin varmistaa mistä "vika" johtuu.
Jokin tässä haisee.
Asiakkaat sitoutetaan 2 vuoden sopimuksille yksipuolisesti !
Yritåppä purkaa sopimusta.
Onko tällainen toiminta hyväksyttävää "rosvoilua" ?