Kiinteä laajakaistani lopetti toiminnan torstaina 24.11. Sen jälkeen soitin useita puheluita (yli 10 ) Telialle. Koskaan en saanut kunnollisia vastauksia siihen, mikä oli vikana ja milloin vika ratkaistaan.
Minulle jopa valehdeltiin suoraan väittämällä, että asentaja olisi aloittanut työn ilmoituspäivänä, asentaja olisi yrittänyt soittaa minulle ja jopa niin että asentaja olisi käynyt luonamme. Mikään noista ei pitänyt paikkaansa.
Erittäin huono ja ei ammattimainen palvelu. Todella kallis palvelun tasoon nähden.
Vika tuli lopulta korjattua 29.11, jolloin Telia alihankkija totesi jakelukeskukseen asennetun suodattimen syyksi. Suodatin oli asennettu 24.11.
Kun suodatin poistettiin, netti alkoi toimia.
On hämmästyttävää, että Telia ei tiedä omista tekemisistään alueella yhtään mitään. Myöntämällä suodatin asennuksen virheeksi, olisi säästetty 5 päivää aikaa ja kustannuksia.
Omien virheiden peittelyä, valehtelua, 6 päivää kului vian korjaamiseen, jne….
Ala-arvoista ja surkeaa palvelua !
--
Muokkaaja katjane: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi