Telian laajakaistan pitkä korjausaika ja puutteellinen asiakaspalvelu

  • 30 November 2022
  • 3 kommenttia
  • 159 katselukertaa

Kunniamerkki

Kiinteä laajakaistani lopetti toiminnan torstaina 24.11. Sen jälkeen soitin useita puheluita (yli 10 ) Telialle. Koskaan en saanut kunnollisia vastauksia siihen, mikä oli vikana ja milloin vika ratkaistaan.

 

Minulle jopa valehdeltiin suoraan väittämällä, että asentaja olisi aloittanut työn ilmoituspäivänä, asentaja olisi yrittänyt soittaa minulle ja jopa niin että asentaja olisi käynyt luonamme. Mikään noista ei pitänyt paikkaansa.

Erittäin huono ja ei ammattimainen palvelu. Todella kallis palvelun tasoon nähden.

Vika tuli lopulta korjattua 29.11, jolloin Telia alihankkija totesi jakelukeskukseen asennetun suodattimen syyksi. Suodatin oli asennettu 24.11.

Kun suodatin poistettiin, netti alkoi toimia.

On hämmästyttävää, että Telia ei tiedä omista tekemisistään alueella yhtään mitään. Myöntämällä suodatin asennuksen virheeksi, olisi säästetty 5 päivää aikaa ja kustannuksia.

 

Omien virheiden peittelyä, valehtelua, 6 päivää kului vian korjaamiseen, jne….

 

Ala-arvoista ja surkeaa palvelua !

 

--

Muokkaaja katjane: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi


3 kommenttia

Käyttäjätaso 6
Kunniamerkki +18

Voisko olla kun on alihankkijoita, urakoitsijoita ja palvelijoita monia eri tasoisia ja paikoissa, niin tieto ei vain kulje eteenpäin. Tällä kertaa kärsijänä olit harmillisesti sinä. 

Käyttäjätaso 5
Kunniamerkki +14

On hämmästyttävää, että Telia ei tiedä omista tekemisistään alueella yhtään mitään.

 

Ota huomioon, että sen suodattimen on voinut asentaa myös jonkun muun operaattorin asentaja – ja tietysti väärälle linjalle, jos palveluillesi ei ole tilattu mitään muutoksia 24.11.

Käyttäjätaso 1
Kunniamerkki +13

Kiinteä laajakaistani lopetti toiminnan torstaina 24.11. Sen jälkeen soitin useita puheluita (yli 10 ) Telialle. Koskaan en saanut kunnollisia vastauksia siihen, mikä oli vikana ja milloin vika ratkaistaan.

 

Minulle jopa valehdeltiin suoraan väittämällä, että asentaja olisi aloittanut työn ilmoituspäivänä, asentaja olisi yrittänyt soittaa minulle ja jopa niin että asentaja olisi käynyt luonamme. Mikään noista ei pitänyt paikkaansa.

Erittäin huono ja ei ammattimainen palvelu. Todella kallis palvelun tasoon nähden.

Vika tuli lopulta korjattua 29.11, jolloin Telia alihankkija totesi jakelukeskukseen asennetun suodattimen syyksi. Suodatin oli asennettu 24.11.

Kun suodatin poistettiin, netti alkoi toimia.

On hämmästyttävää, että Telia ei tiedä omista tekemisistään alueella yhtään mitään. Myöntämällä suodatin asennuksen virheeksi, olisi säästetty 5 päivää aikaa ja kustannuksia.

 

Omien virheiden peittelyä, valehtelua, 6 päivää kului vian korjaamiseen, jne….

 

Ala-arvoista ja surkeaa palvelua !

 

--

Muokkaaja katjane: muokattu otsikkoa kuvaavammaksi

 

Tästä en näe asiakastietoja, joten sen takia vastaus on suurpiirteinen. Valehteluun en usko ensimmäisenä kuitenkaan vaan väärinymmärtäminen olisi varmaan parempi termi.

Hyvä, että olet saanut nettisi toimimaan, vaikkakin hieman hankalamman reitin kautta. Mainitsit tuossa hinnasta, niin asiakaspalvelupuhelun (puh. 020 690 400) hinta on mpm/pvm ja jos Telia Helppi-palveluumme (asennus- ja tukipalvelu) olet soittanut, hinta on 2,50 € / alk. min + mpm/pvm. Häiriöilmoituksiin pääsee periaatteessa asiakaspalvelumme kautta sinne ilmoituksen jättämällä. 

Suodattimesta en tarkemmin osaa sanoa, että mikä siinä on ollut taustalla. Tarvitsisi nähdä liittymäsi tietoja. Harmittavia yhteensattumia kerrakseen, mutta nyt netti toimii kaiketi hyvin? 

  •  

Vastaa