Skip to main content

Mikä mahtaa olla kun ollaan koko päivä taisteltua nettiä toimimaan. Telia tv toimii mutta normaali netti ei. Selain avautuu aina tervetulo sivulle ja kun valitsee jatka, hetken päästä sanotaan että netti on rekisteröity ja toimii 

 

Eipä vaan silti toimi vaikka mitä on tehty. 


@Elpuercosi kirjoitti:


Mikä mahtaa olla kun ollaan koko päivä taisteltua nettiä toimimaan. Telia tv toimii mutta normaali netti ei. Selain avautuu aina tervetulo sivulle ja kun valitsee jatka, hetken päästä sanotaan että netti on rekisteröity ja toimii 



 



Eipä vaan silti toimi vaikka mitä on tehty. 






Moikka @Elpuercosi ja tervetuloa Yhteisöön minunkin puolestani! :)



 



Käytät ilmeisesti modeemin alkuperäisiä tarvikkeita? Esimerkiksi suojaamaton ethernet-kaapeli voi päästää häiriötä tai joku muu laite mikäli asut esimerkiksi kerrostalossa tai käytössäsi on samassa puhelinlinjassa mm. lankapuhelin tai saunan etäohjaus (kts. häiriönestosuodatin). Onko tuo ongelma ollut pitempi aikainen? Ja mitä olet tehnyt ongelman ratkaisemiseksi esim. modeemin palauttaminen tehdasasetuksiin?



 



Täältä löytyy kattavat tukisivustot, jotka suosittelen lukemaan ensi ajatuksella läpi:





Onko mahdollista kokeilla modeemia toisessa kohdassa tai toisella modeemilla? 



 



Jos ongelma ei vieläkään ratkea, niin siinä tapauksessa kannattaa tehdä vikailmoitus:
https://www.telia.fi/kirjautuneille/lomakkeet/palvelupyynto



 



Huom.! Jos lomake ei näy varmista että selaimen asetukset, laajennukset ja ohjelmistot (mm. mainosten esto) eivät estä näyttämästä sivun sisältöä. Tarvittaessa vaihda selainta tai lisää sivu ohjelmiston valkoiselle listalle.



 



 



Asiakaspalvelu





 



(mpm/pvm) ma-pe 8-18, la 9-16:30. Telian verkkoa ja palveluita koskevat häiriöilmoitukset ma-pe 8-20, la 9-16:30. Hätätilanteissa 24h/vrk.


 


Toivottavasti asiasi ratkeaa alta aikayksikön! :)

Vastaa