Thomson ja Wlan

  • 17 September 2019
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Ostin uuden HP:n tietokoneen ja käytössä on Telian (Soneran aikainen) Thomson tg789vn (ADSL-mod.). Ongelma on siinä, että kun käynnistän tietokoneen, niin välittömästi kaikki muut asunnossa Wlan-yhteydessä modeemiin olevat laitteet (kaksi tablettia, yksi kännykkä, yksi kannettava tietokone) välittömästi katkaisevat langattoman yhteyden, siis pelkästään käynnistäessäni HP:n. Lisäksi HP ei löydä Wlan-verkkoja. Onko vika Thomsonissa vai HP:ssä. Mistä voisi lähteä purkamaan tätä ongelmaa. HPeehen olen ollut yhteydessä, mutta pyysivät vielä tarkistamaan täältä.


2 kommenttia


@JooHannes657@  kirjoitti:

Ostin uuden HP:n tietokoneen ja käytössä on Telian (Soneran aikainen) Thomson tg789vn (ADSL-mod.). Ongelma on siinä, että kun käynnistän tietokoneen, niin välittömästi kaikki muut asunnossa Wlan-yhteydessä modeemiin olevat laitteet (kaksi tablettia, yksi kännykkä, yksi kannettava tietokone) välittömästi katkaisevat langattoman yhteyden, siis pelkästään käynnistäessäni HP:n. Lisäksi HP ei löydä Wlan-verkkoja. Onko vika Thomsonissa vai HP:ssä. Mistä voisi lähteä purkamaan tätä ongelmaa. HPeehen olen ollut yhteydessä, mutta pyysivät vielä tarkistamaan täältä.


Morjesta @JooHannes657 ja Tervetuloa Yhteisöön!

 

Tästä suosittelen olemaan yhteydessä meille häiriöilmoituksiin. Päästään katsomaan tilannetta tarkemmin. Mitä suuremmalla todennäköisyydellä tuo on kiinni siitä Thomsonista koska kyseessä on vanha laite.


@MikaelMu@  kirjoitti:

@JooHannes657@  kirjoitti:

Ostin uuden HP:n tietokoneen ja käytössä on Telian (Soneran aikainen) Thomson tg789vn (ADSL-mod.). Ongelma on siinä, että kun käynnistän tietokoneen, niin välittömästi kaikki muut asunnossa Wlan-yhteydessä modeemiin olevat laitteet (kaksi tablettia, yksi kännykkä, yksi kannettava tietokone) välittömästi katkaisevat langattoman yhteyden, siis pelkästään käynnistäessäni HP:n. Lisäksi HP ei löydä Wlan-verkkoja. Onko vika Thomsonissa vai HP:ssä. Mistä voisi lähteä purkamaan tätä ongelmaa. HPeehen olen ollut yhteydessä, mutta pyysivät vielä tarkistamaan täältä.


Morjesta @JooHannes657 ja Tervetuloa Yhteisöön!

 

Tästä suosittelen olemaan yhteydessä meille häiriöilmoituksiin. Päästään katsomaan tilannetta tarkemmin. Mitä suuremmalla todennäköisyydellä tuo on kiinni siitä Thomsonista koska kyseessä on vanha laite.


Hei. Otin yhteyttä Telian helppiin ja sovittiin, että kokeilen uutta reititintä. Nyt pelaa, eli vika vanhassa modeemissa. Nyt ei onkelmia.

Vastaa