Meillä on ollut jo pitkän aikaa Sonera Koti-TV ja sen mukana tullut Thomson TG789vn modeemi käytössä. Alkuongelmien ja pätkimisten jälkeen laite on toiminut yllättävän hyvin.
Kuitenkin pelatessa tiettyjä pelejä (esim. Diablo 3, World of Warcraft) modeemin kanssa on ongelmia. Latausruudut jäätyilevät välillä joko 0% tai 90% kohdassa. Tutkittuani ongelmaa huomasin vian olevan modeemissa, ilmeisesti muillakin on sama ongelma saman modeemin kanssa. Command tracert palauttaa toisella rivillä vanhan IP-osoitteen (84.250.xx.xxx) vaikka sen pitäisi palauttaa nykyinen (88.193.xx.xxx). (linkki paikkaan mistä löysin ratkaisun: http://eu.battle.net/wow/en/forum/topic/2123515705) Firmwaren päivitys ilmeisesti korjaisi ongelman, mutta firmwaren päivitystä ei ilmeisesti itse voi tehdä.
Mitenköhän tämän päivityksen saisi? Laitteessa oleva software release on 8.8.B.A.
Sivu 17 / 26
Hei Nieha99,
Laitoin pyyntöä tuosta päivityksestä eteenpäin. Päivitellään ohjelmisto niin pian kuin mahdollista.
Laitoin pyyntöä tuosta päivityksestä eteenpäin. Päivitellään ohjelmisto niin pian kuin mahdollista.
Hei Dosb,
Hieno homma että sait asiaa eteenpäin. Toivotaan että ongelmakin saadaan nopeasti ratkaistua.
Hieno homma että sait asiaa eteenpäin. Toivotaan että ongelmakin saadaan nopeasti ratkaistua.
Hei,
Saisinko minäkin päivitystä? Nykyinen versio 8.8.B.A
Saisinko minäkin päivitystä? Nykyinen versio 8.8.B.A
Hei Mropanen,
Laitoin pyyntöä eteenpäin ohjelmiston päivityksestä. Laitetaan tulemaan niin pian kuin mahdollista.
Laitoin pyyntöä eteenpäin ohjelmiston päivityksestä. Laitetaan tulemaan niin pian kuin mahdollista.
Mikäs on uusin firmware kyseiselle modeemille? itsellä on seuraavanlainen:
Software Release: 8.8.B.A
Software Variant: HT
Boot Loader Version: 1.0.9
Product Code: 36693690
Board Name: CANT-4
On tietyn aikavälein kaatuillut ja ei ole ollut IPTV yhteyttä moneen tuntiin. Sopivasti lapsien teevee katseluaikaan.
Software Release: 8.8.B.A
Software Variant: HT
Boot Loader Version: 1.0.9
Product Code: 36693690
Board Name: CANT-4
On tietyn aikavälein kaatuillut ja ei ole ollut IPTV yhteyttä moneen tuntiin. Sopivasti lapsien teevee katseluaikaan.
Hei klaus
Vilkaisin liittymääsi ja linjassa näkyy hieman liikaa vaimennusta joka vaikuttaa viihteen toimintaan. Olethan kytkenyt meiltä saamasi palvelureitittimen kiinni puhelinlinjaan alkuperäisellä lyhyellä (2m) puhelinkaapelilla? Voisit myös palauttaa laitteellesi tehdas-asetukset pitämällä laitteen reset-nappia pohjassa 30s ajan. Voisin vilkaista tilannetta sitten vielä uudestaan.
Mikäli asunnossasi on useampia puhelinrasioita, kannattaa yhteyttä testata myös niistä. En usko että vika johtuu modeemisi ohjelmistoversiosta tässä tapauksessa. Tuorein versio laitteellesi on 8.C.H.2.
Vilkaisin liittymääsi ja linjassa näkyy hieman liikaa vaimennusta joka vaikuttaa viihteen toimintaan. Olethan kytkenyt meiltä saamasi palvelureitittimen kiinni puhelinlinjaan alkuperäisellä lyhyellä (2m) puhelinkaapelilla? Voisit myös palauttaa laitteellesi tehdas-asetukset pitämällä laitteen reset-nappia pohjassa 30s ajan. Voisin vilkaista tilannetta sitten vielä uudestaan.
Mikäli asunnossasi on useampia puhelinrasioita, kannattaa yhteyttä testata myös niistä. En usko että vika johtuu modeemisi ohjelmistoversiosta tässä tapauksessa. Tuorein versio laitteellesi on 8.C.H.2.
Alkuperäinen 2m kaapeli ja on resetoitu modeemi useampaan otteeseen. Testattu jokaisella puhelinpistorasialla. Ei vaikutusta ollut. Resetoin modeemin uudelleen nyt, mutta tuskin on vaikutusta.
Ja tänne myös päivitystä, kiitos.
Kuinka päivitys näkyy? Modeemi uudelleenkäynnistää vai resetoida....?
Kuinka päivitys näkyy? Modeemi uudelleenkäynnistää vai resetoida....?
Hei yarski
Päivitystä laitettu tulemaan. Päivityksen jälkeen modeemi yleensä uudelleenkäynnistää itse itsensä.
Päivitystä laitettu tulemaan. Päivityksen jälkeen modeemi yleensä uudelleenkäynnistää itse itsensä.
Hei klaus
Yhteydessäsi on mielestäni yhä liikaa vaimennusta mikä vaikuttaa viihteen toimintaan. Suosittelisin tässä tapauksessa, kun sinulla on meidän laitteet ja puhelinjohtokin on OK, että tekisit asiasta vikailmoituksen.
Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Yhteydessäsi on mielestäni yhä liikaa vaimennusta mikä vaikuttaa viihteen toimintaan. Suosittelisin tässä tapauksessa, kun sinulla on meidän laitteet ja puhelinjohtokin on OK, että tekisit asiasta vikailmoituksen.
Vikailmoituksen voit jättää soittamalla vikapalveluun tai jättämällä palvelupyynnön omien sivujen kautta.
Antti- kirjoitti: Hei yarski
Päivitystä laitettu tulemaan. Päivityksen jälkeen modeemi yleensä uudelleenkäynnistää itse itsensä.
Jep, niin teki, kiitos!
Terve,
Saisiko tännekin tuon päivityksen?
Saisiko tännekin tuon päivityksen?
Hei lese
Sinun laitteesi päivitys ei jostain syystä onnistut mutta sinuun oltiinkin jo oltu tänään yhteydessä asian suhteen. Saat txt-viestillä kuittauksen kun asia on OK!
Sinun laitteesi päivitys ei jostain syystä onnistut mutta sinuun oltiinkin jo oltu tänään yhteydessä asian suhteen. Saat txt-viestillä kuittauksen kun asia on OK!
Terve, minullakin näyttäisi olevan tuo vanha firmware versio, joten saisinkohan päivityksen?
Lisäksi minulla on ollut jo pari päivää ongelmana päästä nettiin, boxissa kaikki valot vihreinä mutta internettii ei saa yhteyttä, olen koittanut myös eri johdoilla ja jopa toisella modeemilla, mutta mikään ei ole auttanut...
Lisäksi minulla on ollut jo pari päivää ongelmana päästä nettiin, boxissa kaikki valot vihreinä mutta internettii ei saa yhteyttä, olen koittanut myös eri johdoilla ja jopa toisella modeemilla, mutta mikään ei ole auttanut...
Hei WesiHiisi,
Laitamme sinulle hetken kuluttua päivitystä tulemaan.
Laitamme sinulle hetken kuluttua päivitystä tulemaan.
Hep, saisinko myös päivityksen?
Hei saisinko minäkin päivitystä!
Tarvitsisin myös ko. päivitystä.
Nykyinen versio: 8.8.B.A
Nykyinen versio: 8.8.B.A
Hei NiPa85, suojussi ja Reisi
Teidän laitteenne on nyt päivitetty!
Teidän laitteenne on nyt päivitetty!
Saisko päivitystä tännekin päin?
Hei HampsterC,
Laitoin ohjelmiston päivityksestä pyynnön eteenpäin. Päivitys tehdään niin pian kuin mahdollista.
Laitoin ohjelmiston päivityksestä pyynnön eteenpäin. Päivitys tehdään niin pian kuin mahdollista.
Mistäköhän saisin tuon firmware version selville kun Thomson ei päästä asetuksiin?
Hei TTGWarheart,
Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voin laittaa pyynnön ohjelmistopäivityksestä eteenpäin. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Palautathan Thomsonin tehdasasetuksille samalla. Paina laitteen reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan.
Lisäätkö asiakasnumeron tietoihisi, niin voin laittaa pyynnön ohjelmistopäivityksestä eteenpäin. Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.
Palautathan Thomsonin tehdasasetuksille samalla. Paina laitteen reset painiketta pohjassa 30 sekunnin ajan.
moro missä mennään mun tilauksessa tehty 7 .11.20013 vikapalvelussa uus firmis 4 portti siltaavaksi
Hei Valiveto,
Päivitys ja 4-portin siltaaminen on tällä hetkellä työn alla.
Päivitys ja 4-portin siltaaminen on tällä hetkellä työn alla.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.