Skip to main content

Tilausvahvistuksesta en löytänyt seurantakoodia


@rekyl@  kirjoitti:


Tilausvahvistuksesta en löytänyt seurantakoodia






@rekyl, teitkö laitetilauksen meidän verkkokaupasta ja saitko jo sähköpostin otsikolla Tilauksesi Telian verkkokaupasta? Siellä tummennetulla tekstillä tulisi olla kohta, jossa tilausaika, viitenumero, seurantakoodi ja myyjätunnus. Näiden alla puolestaan tulisi löytyä violetti palkki, jossa teksti Seuraa tilaustasi. 



 



Mikäli näitä tietoja ei viestiltä löydy, niin melkeinpä suosittelen olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun, niin voidaan tarkistaa tilaus lähemmin. Näppärimmin tavoitat asiakaspalvelun kirjautumalla telia.fi:lle pankki- tai Telia-tunnuksilla taikka mobiilivarmenteella, ja sivun oikeasta alakulmasta löytyy chat. 



 



@AaTanja@  kirjoitti:

@rekyl@  kirjoitti:

Tilausvahvistuksesta en löytänyt seurantakoodia


@rekyl, teitkö laitetilauksen meidän verkkokaupasta ja saitko jo sähköpostin otsikolla Tilauksesi Telian verkkokaupasta? Siellä tummennetulla tekstillä tulisi olla kohta, jossa tilausaika, viitenumero, seurantakoodi ja myyjätunnus. Näiden alla puolestaan tulisi löytyä violetti palkki, jossa teksti Seuraa tilaustasi. 

 

Mikäli näitä tietoja ei viestiltä löydy, niin melkeinpä suosittelen olemaan yhteydessä meidän asiakaspalveluun, niin voidaan tarkistaa tilaus lähemmin. Näppärimmin tavoitat asiakaspalvelun kirjautumalla telia.fi:lle pankki- tai Telia-tunnuksilla taikka mobiilivarmenteella, ja sivun oikeasta alakulmasta löytyy chat. 

 


Tilasin uuden hybrid laajakaistan chat palvelun kautta. Tulossa siihen kuuluva reititin. Sim kortti tuli jo tänään postissa.


Tuosta ei erikseen tule seurantakoodia, mutta toimitusaika on ihan muutama arkipäivä. Tulevat siis toistaiseksi sim-kortin kanssa eri toimituksilla. Tulevaisuudessa pyritään yhdistämään nämä siten, että olisi samassa paketissa.


Vastaa