Skip to main content

Laajakaistaan kuuluu 5 ilmaista sähköpostilaatikkoa. Minulla on käytössä 2. Yritän luoda uutta sähköpostilaatikkoa. Homma onnistuu siihen saakka, kun pitäisi lähettää tilaus. Painike ei toimi. Olen yrittämässä toimenpidettä kolmatta kertaa. Aina kun yritän uudestaan, menetän edellisen ehdotukseni sp-osoitteeksi, koska automaattinne tulkitsee nimen varatuksia ja lisää pp:n jälkeen numeron eikä aikaisemmin ehdottamaani osoitetta voi kukaan koskaan saada, en minäkään. Yksinkertaisesti minulta loppuu nimet, kun haluan osoitteen kuitenkin tunnistettavasti omalle nimelleni ja mieluiten ilman sitä lisänumeroa (mikä olisi onnistunut kolme kertaa, jos painike olisi toiminut).
Sama painikkeen toimimattomuusongelma oli muuten jo Soneran-tunnuksen luomisessa. Jouduin tunnistautumaan pankissa kahteen kertaan, kun sivun Vahvista-painike ei toiminut ensimmäisellä kerralla. Kyse ei ole internet-katkoksesta. Netti muuten toimi koko ajan moitteettomasti.

Viime viikon torstaina ja perjantaina oli Omilla sivuilla vikaa ja se voisi nyt selittää nämä ongelmat. Oletko viikonloppuna tai sen jälkeen koittanut, että saatko jo lisäpostilaatikon tilattua? Jos ei onnistu, niin silloin voisi testailla toisella nettiselaimella.

 

Jos vieläkin näyttää siltä, että haluamasi osoite näyttää väärin varattua tai ongelma jatkuu, niin suosittelisin ottamaan yhteyttä meidän vikapalveluun puh. 0206 90101 (mpm/pvm).


Vastaa