Skip to main content

Viime sunnuntaina tehty tilaus valokuidun laajakaistasta, nyt on jo torstai-ilta. Olen ollut chatin kautta yhteydessä toimittajaan. Maanantaista saakka on toimitusta luvattu joka päivä tälle päivällä, tälle illalle...ota yhteyttä aamulla, illalla, toivotaan että pian kytkeytyy.

Tänään ei kukaan pystynyt ilmoittamaan realistista toimitusaikaa.

Tilausvahvistus on tullut, mutta omilla sivuilla ei näy sopimusta. Tilausvahvistus sentään näkyy.

 

Omituista

 

Muokkaus: Muokattu otsikko “Toimitusnopeus” kuvaamaan palvelua tarkemmin. //Sakumik

Viime sunnuntaina tehty tilaus valokuidun laajakaistasta, nyt on jo torstai-ilta. Olen ollut chatin kautta yhteydessä toimittajaan. Maanantaista saakka on toimitusta luvattu joka päivä tälle päivällä, tälle illalle...ota yhteyttä aamulla, illalla, toivotaan että pian kytkeytyy.

Tänään ei kukaan pystynyt ilmoittamaan realistista toimitusaikaa.

Tilausvahvistus on tullut, mutta omilla sivuilla ei näy sopimusta. Tilausvahvistus sentään näkyy.

 

Omituista

Tervetuloa Yhteisöön @TSdive ! Varmistaisin oletko tilannut valokuidun meiltä vai esimerkiksi Valokuituselta? Meiltä tilattu valokuitu aktivoituu saman päivän aikana jos yhteys on jo kytketty asuntoon, mutta jos yhteyden avaaminen tarvitsee asentajan käyntiä jakamolla, niin laajakaista kytkeytyy sovitulla päivällä. Asiakaspalvelun pitäisi myös nähdä ennustettu asennusaika. 


Tilattu Telialta 14.04.2024.

Tilausvahvistus tullut 15.04.2024.

Entinen sopimus Kaisanetiltä irtosanottu 14.04.2024 klo 14:58 ja asiasta on ilmoitettu Telialle 14.04.2024.

Valokuitusen kuitu on seinässä ja kuso kulkee miten kulkee Kaisanetin yhteydessä. Itseasiassa linjayhteys kaatui taas 17.04.2924 siis toisen kerran viikon sisään. Edellisen kerran linjayhteys kaatui 12.04.2024 noin klo 16:00. 

Kuitu on seinässä ja kuidun perässä on kuitupääte.

Eilen aamulla 18.04 Telian Chatissa ei pystytty vahvistamaan toimitus aikaa.

Mur, mur.


Tilattu Telialta 14.04.2024.

Tilausvahvistus tullut 15.04.2024.

Entinen sopimus Kaisanetiltä irtosanottu 14.04.2024 klo 14:58 ja asiasta on ilmoitettu Telialle 14.04.2024.

Valokuitusen kuitu on seinässä ja kuso kulkee miten kulkee Kaisanetin yhteydessä. Itseasiassa linjayhteys kaatui taas 17.04.2924 siis toisen kerran viikon sisään. Edellisen kerran linjayhteys kaatui 12.04.2024 noin klo 16:00. 

Kuitu on seinässä ja kuidun perässä on kuitupääte.

Eilen aamulla 18.04 Telian Chatissa ei pystytty vahvistamaan toimitus aikaa.

Mur, mur.

Näkyykö tilausvahvistuksellasi sovittua kytkentäpäivää? Kuulostaa nyt omituiselta ettei päivämäärää päästä tarkistamaan. 😮 


Ei näy. Eikä asiakaspalvelussa pystytä sitä selvittämään. Kysyin eilen ja pyysin tietoa.

 

Hei ****,  Olin laajakaistan suhteen toimitukseen yhteydessä, ja toimituksessa on tullut häiriötä joka on viivästyttänyt laajakaistan toimitusta teille käyttöön. Todella suuret pahoittelut aiheutuneesta. Asia on käsittelyssä eikä tarkkaa aikaa ole toimituksen suhteen tiedossa mutta toimitus on käsittelyssä ja he tekevät parhaansa jotta netti saadaan pian teille käyttöön. Kiitos kärsivällisyydestä. Tähän viestiin ei voi vastata.  Ystävällisin terveisin, *****/Telia


Ei näy. Eikä asiakaspalvelussa pystytä sitä selvittämään. Kysyin eilen ja pyysin tietoa.

 

Hei ****,  Olin laajakaistan suhteen toimitukseen yhteydessä, ja toimituksessa on tullut häiriötä joka on viivästyttänyt laajakaistan toimitusta teille käyttöön. Todella suuret pahoittelut aiheutuneesta. Asia on käsittelyssä eikä tarkkaa aikaa ole toimituksen suhteen tiedossa mutta toimitus on käsittelyssä ja he tekevät parhaansa jotta netti saadaan pian teille käyttöön. Kiitos kärsivällisyydestä. Tähän viestiin ei voi vastata.  Ystävällisin terveisin, *****/Telia

Okei, hyvä, että asia on kuitenkin hoidossa. Onko tuo viesti viimeisin yhteydenottomme vai onko sinulle kerrottu miten otamme sinuun yhteyttä kun laajakaista saadaan viimein toimintaan?


Viimeisin viesti on tuo.

Ei mitään tietoa jatkosta…

Ei kai tuo nykytekniikalla pitäisi noin vaikeaa olla…

Vai myydäänkö toimituksia liian lyhyellä toimitusajalla, jota ei sitten pystytä toimittamaan?


Viimeisin viesti on tuo.

Ei mitään tietoa jatkosta…

Ei kai tuo nykytekniikalla pitäisi noin vaikeaa olla…

Vai myydäänkö toimituksia liian lyhyellä toimitusajalla, jota ei sitten pystytä toimittamaan?

Yleisesti kyllä valokuidut saadaan heti tilauspäivänä perille, koska harvoin tarvitaan edes tuota asentajan paikalla käyntiä. Koska sinun kanssa ei ole sovittu tuosta yhteyden toimivuuden ilmoittamisesta, niin suosittelisin kyselemään lähiaikoina uudelleen netin perään ja varmistaisit sitten samalla, että asiakaspalvelu ilmoittaa esimerkiksi tekstiviestillä kun yhteys on aktivoitu.

Tarkemmin emme Yhteisössä pääse valitettavasti tuota häiriötä tutkimaan, koska emme käsittele täällä asiakastietoja. 😕


Kysytty taas tänään ja vastaukset on toiveita paremmasta tulevaisuudesta.

Näen kyllä itse kun yhteys kytketty kun tarkastan sen kohteessa.


No niin.

Viikko on mennyt ja kukaan ei tiedä Telialla mitään toimitusajasta. Tilaus ei näy edes toimitettavissa. Seisoo “order-tilassa”

 

Käsittämätöntä

;-(

 


Vastaa