Skip to main content

Valokuitu


Hei,
Minulle piti olla tänään valokuidun asennus. Soittelin asiakaspalveluun ja sanottiin että tänään 2.6. on. Eipä näkynyt asentajia. Eikä soittoa että ei tullakkaan. Otin vapaan kun oli sovittu aikaisemmin tästä päivästä. Eli tuli minulle kalliiksi tämä päivä odotellessa klo 9-20. Mitäs tehdään? Ei ilmeisesti ois pitäny sortua Soneran kuituun. ?

2 kommenttia

Käyttäjätaso 5

Sonera kun sitä kuitua asenna... Sen tekee alihankkija.

Käyttäjätaso 2

Harmillista @hunter2015, että asennus on viivästynyt. Ei kaistan asennuksen vuoksi olisi tarvinnut ottaa vapaapäivää, kun pystyvät kyllä monesti asentamaan kaistan ilman että tulevat kämppään sisään. Yleensä riittää jos asiakas kytkee etukäteen modeemin seinään ja laittaa virrat päälle, silloin asentaja pystyy havaitsemaan että modeemi nousee linjoille.

Monesti näissä kuitukohteissa ei edes tarvita asentajaa paikanpäälle vaan linjan aktivointi saadaan suoritettua myös etänä. Mikäli et saa tänään aamupäivän aikana viestiä liittymäsi kytkennästä, niin suosittelen olemaan yhteydessä asiakaspalveluun, jotta voivat tutkia tilannetta tarkemmin. Parhaiten saat yhteyden asiakaspalveluun soittamalla 0200 17000, Facebookissa tai Twitterissä.

Toivottavasti asia tulee pian kuntoon!

Vastaa