Entisen palvelunarjoajan liittymä irtisanoitui yöllä 00:00 eikä Telian liittymä ole vieläkään toiminnassa 19+ tunnin jälkeen. Yhteys chattiin oli mitä turhauttavin, kun sieltä pyydettiin tekemään asiat jotka oli tehty 10+ kertaa. Yhdessä vaiheessa neuvottiin Telia Helppiin ottamaan yhteyttä mutta kyseinen “palvelu” maksaa 5€ jo kun sinne aivastaa luuriin.
Inteno XG6846 valokuitu muuntaja jonka takana on Asus GT-AX6000 reititin
Asus sanoo “Your ISP's DHCP does not function properly.”
Kuitu muuntimessa palaa pwr, wan ja lan1 vihreänä, eli “yhteys” “toimii”
Suora yhteys kuitu muuntimeen läppärillä/PC ei auta.
Kaikki käytetty kiinni, ei auta.
Ratkaisu jäseneltä PiaJo
Entisen palvelunarjoajan liittymä irtisanoitui yöllä 00:00 eikä Telian liittymä ole vieläkään toiminnassa 19+ tunnin jälkeen. Yhteys chattiin oli mitä turhauttavin, kun sieltä pyydettiin tekemään asiat jotka oli tehty 10+ kertaa. Yhdessä vaiheessa neuvottiin Telia Helppiin ottamaan yhteyttä mutta kyseinen “palvelu” maksaa 5€ jo kun sinne aivastaa luuriin.
Inteno XG6846 valokuitu muuntaja jonka takana on Asus GT-AX6000 reititin
Asus sanoo “Your ISP's DHCP does not function properly.”
Kuitu muuntimessa palaa pwr, wan ja lan1 vihreänä, eli “yhteys” “toimii”
Suora yhteys kuitu muuntimeen läppärillä/PC ei auta.
Kaikki käytetty kiinni, ei auta.
Toivotan sinut @Jateu ensimmäisenä lämpimästi tervetulleeksi Telia Yhteisöön. Harmi, ettei asiakaspalvelumme ole osannut toimia oikein. Heidän olisi pitänyt ottaa häiriöilmoitus vastaan, mistä se olisi mennyt oikeaan paikkaan tutkittavaksi. Todennäköisimmin linja ei ole meidän puolelta kytketty oikein. Voit laittaa meille yhteydenottolomakkeen kautta viestiä suoraan Häiriöilmoituksille valitsemalla tippuvalikosta Häiriöilmoitukset. Saamme asian etenemään sitä kautta. Telia Helppiin tarkoitetut soitot ovat lähinnä laitteiden asetuksiin tarkoitettuja eikä verkkohäiriöpuolen tilanteita varten.
Entisen palvelunarjoajan liittymä irtisanoitui yöllä 00:00 eikä Telian liittymä ole vieläkään toiminnassa 19+ tunnin jälkeen. Yhteys chattiin oli mitä turhauttavin, kun sieltä pyydettiin tekemään asiat jotka oli tehty 10+ kertaa. Yhdessä vaiheessa neuvottiin Telia Helppiin ottamaan yhteyttä mutta kyseinen “palvelu” maksaa 5€ jo kun sinne aivastaa luuriin.
Inteno XG6846 valokuitu muuntaja jonka takana on Asus GT-AX6000 reititin
Asus sanoo “Your ISP's DHCP does not function properly.”
Kuitu muuntimessa palaa pwr, wan ja lan1 vihreänä, eli “yhteys” “toimii”
Suora yhteys kuitu muuntimeen läppärillä/PC ei auta.
Kaikki käytetty kiinni, ei auta.
Toivotan sinut @Jateu ensimmäisenä lämpimästi tervetulleeksi Telia Yhteisöön. Harmi, ettei asiakaspalvelumme ole osannut toimia oikein. Heidän olisi pitänyt ottaa häiriöilmoitus vastaan, mistä se olisi mennyt oikeaan paikkaan tutkittavaksi. Todennäköisimmin linja ei ole meidän puolelta kytketty oikein. Voit laittaa meille yhteydenottolomakkeen kautta viestiä suoraan Häiriöilmoituksille valitsemalla tippuvalikosta Häiriöilmoitukset. Saamme asian etenemään sitä kautta. Telia Helppiin tarkoitetut soitot ovat lähinnä laitteiden asetuksiin tarkoitettuja eikä verkkohäiriöpuolen tilanteita varten.
Etkö löytänyt etsimääsi?
Kirjaudu sisään tai luo tunnukset ja kysy Yhteisöltä.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Skannataan tiedostoa virusten varalta
Pahoittelut, tarkistamme vielä tiedoston sisältöä varmistaaksemme, onko sen lataaminen turvallista. Ole hyvä ja yritä uudestaan muutaman minuutin kuluttua.