Skip to main content

Joskus aamun tai viime yön aikana katkennut nettiyhteys kokonaan (aamulla internet sekä dsl valot olivat poissa)

Reboot  >>> 192.168..../status - PTM0 - DOWN

Joskus klo 10, reboot >>> internet, dsl valot päällä. 192.168.../status - PTM0 - UP

Mutta 1-5 min välein netti pätkii.

OH frame errors   >500 (ennen 0)

Total UAS             >50 (ennen 0)

Ennen 2 viikkoa kaikki oli kunnossa

 

TW-EAV510 AC (b)

 

Ilmeisesti joku on ilmoittanut jo

 

 00940
Alueellinen vika verkossa, korjaustoimet on aloitettu.Laajakaista, Tv16.4.2020 klo 04:0616.4.2020 klo 10:06

 

Silti vielä pätkii välillä, pingin avulla testattu klo 14.30


Kun omat laitteet ja kytkennät on tarkistettu niin häiriötä voi tiedustella teknisen asiakaspalvelun kautta.



Kun vika on verkossa ja oireena on pätkiminen vika yleensä paikallistuu kiinteistökytkimelle.



Olithan jo vikailmoituksen kerennyt tilanteesta jättää, jotta saat sms-viestin korjauksen valmistumisesta?


En minä jättänyt itse, koska onglema oli jo tiedossa koko 00940 aluella

mutta nyt kun ilmoitus on jo poistettu HÄIRIÖKARTTAsta, katsotaan vielä illan asti miten menee


Joo ei oo mitään muuttunut. pinganut gugl 7 tuntia, ohessa on loki

 

https://gofile.io/?c=NsLhO2


Joo eli keskiviikosta lähtien taloyhtiölaajakaista pätkii ja joka toinen päivä on *Alueellinen vika verkossa, korjaustoimet on aloitettu*, nykyineen toimeenpite arviodeen mukaan kestää melkein 2 vrk, kysymys on seuravaa: aiotkoo Telia jonkun tavalla hyvittää *kärsimykset* tai ainakin yrittää korja ongelma niin ettei tarvitse joka toinen vuorokausi mennä paikalle, johtoja silitä sekä kytkimet koputtaa?


Korjaamme tiedossamme olevat häiriöt ja seuraamme korjauksen vaikutuksia, jotta häiriö on varmasti poistunut. En saanut näillä tiedoilla vielä varmaa tietoa, onko tämä kyseinen häiriöilmoitus jo kuitattu valmiiksi vai onko tämän selvitys vielä kesken.

Jotta saat ajankohtaisimman tiedon korjauksen etenemisestä, suosittelen ottamaan meidän asiakaspalveluun yhteyttä ja / tai kirjamaan häiriöilmoituksen liittymän toiminnasta. Valitse Laajakaista alta yhteytesi ja valinta "Tee vikailmoitus".  Ilmoitus liitetään laajempaan häiriöön ja saat tietoa sen korjauksesta tekstiviestein.

Toimimaton yhteys on peruste hyvityksiin, joista voit myös keskustella asiakaspalvelumme kanssa. Hyvitys katsotaan aina tapauskohtaisesti ja vasta sitten, kun häiriö on korjattu ja häiriön pituus tiedetään tarkkalleen. Häiriön ajanjakson pituus vaikuttaa hyvityksen määrään.


Vastaa