Skip to main content

Viallinen valokuitu reititin

  • 13. maaliskuuta 2025
  • 3 kommenttia
  • 64 katselukertaa

  • Savumerkittäjä
  • 1 kommentti

voiko asiakasta kyykyttää jättää tietyt lupaukset hoitamatta ja soittamatta ja muutenkin syyttää että vika on omassa laiteessa vaikka laite on alle vuoden vanha ja takuun alainen laite ei suostuta vaihtaan sanotaan että käytä 1kerta/kk virratomana niin se korjaantuu vaan kuukaudeksi sitten alkaa taas pätkiminen ja katkoilut ja ei kuulema ole mitään vikaa vika on meidän asunnossa joka ei pidä paikkaansa voi että tämä Telia on mennyt aivan alas palvelustaan ja huonommaksi menee koko aivan pohjasakkaa koko Telia viellä pitäisi vähän yli vuosi tämmöistä kestää viellä Huoh 

 

--

Edit. Muokattu otsikko “valokuitu boksi” kuvaavammaksi //Sakumik

3 kommenttia

SakuMik
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 535 kommenttia
  • 14. maaliskuuta 2025
Mikaks kirjoitti:

voiko asiakasta kyykyttää jättää tietyt lupaukset hoitamatta ja soittamatta ja muutenkin syyttää että vika on omassa laiteessa vaikka laite on alle vuoden vanha ja takuun alainen laite ei suostuta vaihtaan sanotaan että käytä 1kerta/kk virratomana niin se korjaantuu vaan kuukaudeksi sitten alkaa taas pätkiminen ja katkoilut

Kuulostaapa oudolta, että reititin/yhteys pätkii ja sitä ei silti suostuta takuuvaihtamaan. Mitä reittiä olet ollut asiakaspalveluumme yhteydessä?

Mikaks kirjoitti:

ei kuulema ole mitään vikaa vika on meidän asunnossa joka ei pidä paikkaansa voi että tämä Telia on mennyt aivan alas palvelustaan ja huonommaksi menee koko aivan pohjasakkaa koko Telia viellä pitäisi vähän yli vuosi tämmöistä kestää viellä Huoh 

Varmistaisin myös, että onko yhteyksien toimivuutta selvitelty teknisen tukemme kanssa? Ja he ovat sitten todenneet ettei ongelma ole kotiisi tulevassa yhteydessä? Silloin erityisesti kuulostaisi, että ongelma on reitittimessä. Tuon vuoksi onkin omituista ettei reititintä olisi suoraan ehdotettu sinulle vaihdettavan uuteen.


  • Aloittaja
  • Savumerkittäjä
  • 1 kommentti
  • 14. maaliskuuta 2025

On teknisen tuen kanssa yritetty hoitaa mutta sanotaan että vika on kodissa että langaton yhteys ei toimi vaikka on vahvistin ostettu siihen niin en ymmärrä miksi ei vaaan uskota Kokoajan sanotaan että vika on siinä että kuitu boksi on liijan kaukana vaikka hyvät signaalit on kun on se vahvistin käytössä siksi olen hyvin pettynyt siihen että ei hoideta asiaa kuntoo vuosi kohta mennyt aina sama tarina kun soittaa asiakaspalveluun ja ne sieltä ottaa yhteyttä sinne tekniseen tukee. Eilen olis pitää sieltä tuesta soittaa mutta ei sieltä soitettu ollenkaan miksi näin toimitaaan 


SakuMik
Moderaattori
Forum|alt.badge.img+5
  • Moderaattori
  • 535 kommenttia
  • 14. maaliskuuta 2025
Mikaks kirjoitti:

On teknisen tuen kanssa yritetty hoitaa mutta sanotaan että vika on kodissa että langaton yhteys ei toimi vaikka on vahvistin ostettu siihen niin en ymmärrä miksi ei vaaan uskota Kokoajan sanotaan että vika on siinä että kuitu boksi on liijan kaukana vaikka hyvät signaalit on kun on se vahvistin käytössä siksi olen hyvin pettynyt siihen että ei hoideta asiaa kuntoo vuosi kohta mennyt aina sama tarina kun soittaa asiakaspalveluun ja ne sieltä ottaa yhteyttä sinne tekniseen tukee. Eilen olis pitää sieltä tuesta soittaa mutta ei sieltä soitettu ollenkaan miksi näin toimitaaan 

Oletko testannut yhteyksiä lähellä reititintä tai nettikaapelilla? Sillä voisi nopeasti todeta jääkö ongelma kodin sisäverkkoon. Tuota puhelua koskien en osaa sanoa miksi se on jäänyt tekemättä. Vaikka asianselvitys olisi pitkittynyt, niin lupauksesta pitäisi pitää kiinni sekä informoida asiakasta. Jos tämän päivän aikana sinulle ei kuulu soittoa, niin neuvoisin ottamaan asiakaspalveluun vielä uudemman kerran yhteyttä tai täyttämään lomakkeella häiriöilmoituksen.


Vastaa