Skip to main content

Hei, voisiko joku ottaa täältä kopin ja selvittää miksei vikailmoitukseen vastata. Olen jättänyt viikon aikana kahteen otteeseen vikailmoituksen koskien laajakaistaani. Toimintaa testattu kahdella modeemilla, piuhoilla ja koneella. Netti on täysin mykkä. Teen töitä kotoa käsin netin välityksellä ja tilanne on jokseenkin toivoton ja maksaa minulle selvää rahaa. Toivoisin edes jotain yhteydenottoa asiasta kun lupaatte vikailmoituksen jätettyä olla yhteydessä/hoitaa viimeistään seuraavana arkipäivänä... 



 



Asiakasnumeroni ***********. 



 



Kiitos! 



 



Edit @SaJoonas: Asiakasnumero piilotettu

Moi @Jooel ja tervetuloa Yhteisöön :smileyhappy:



 



Yhteisön puolella emme käsittele asiakastietoja ja tästä johtuen kannattaa olla yhteydessä suoraan asiakaspalveluumme.



 



Saat apua ongelmaasi parhaiten laittamalla viestiä meille vaikka chatin kautta, niin voidaan tarkistaa vikailmoituksen tilanne.

Pääset chattiin, kun kirjaudut sisään telia.fi -sivustolle täältä. Seuraavaksi klikkaa omaa nimeäsi sivun ylälaidasta, jonka jälkeen klikkaa kohtaa "Liittymäni ja palveluni". Oikealle alareunaan pitäisi seuraavaksi ilmestyä "Siirry chattiin" -painike.


Vastaa