Yhteys toimi eiliseen asti hyvin, mutta tänään modeemissa palaa vain Power ja LAN -valot. Vikailmoituslomake on aika törkeä vaatimuksiltaan:
- "Asunnossani on useampi puhelinpistorasia, ja olen kokeillut yhteyttä jokaisesta pistorasiasta." Ei ole, mutta kohta on pakollinen.
- "Olen testannut yhteyttä myös toisella modeemilla." Ei ole toista modeemia, kohta on pakollinen. Lukiko sopimuksessa, että pitää ostaa itse toinen modeemi kokeilua ja vikailmoituksen tekoa varten?
Olisi myös kiinnostavaa tietää, miten vikailmoituksen testi toteaa yhteyden toimivan normaalisti, kun modeemissa DSL ja Internet valot ovat koko ajan pimeänä. Onko kenties tänään käyty sörkkimässä yhteys väärään huoneistoon, kun huoneistonumerokin on yhteydenotoista huolimatta edelleen asiakastiedoissa väärin.