vikailmoitus vikailmoituksesta..!

  • 31 October 2018
  • 3 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +8

hybridin langaton yhteys näyttänyt punaista 1,5 vuorokautta,reset ei auta,mobiiliyhteyden kohdalla lukee

DORMANT...päivällä jonotin puh vikapalveluun 40min enkä päässyt läpi,otin yhteyden chatin kautta joka sanoi ettei osaa auttaa mutta yhdistää vikapuolelle,noin 2 min päästä chättäs että vikapuoli kiinni...,noh ajattelin jättää vikailmoituksen omilta sivuilta ja uskomatonta SEKÄÄN EI TOIMI....,pitänee huomenna tehdä notski ja lähettää savumerkkejä vallilan suuntaan..?


3 kommenttia

@arttu1971  Kokeilitko testata sitä mobiilin puolta niin että nykäset sen DSL -puhan irti kokonaan? Siirtyykö se ollenkaan sille mobiilin puolelle? Sitten voisit testata sitä simkorttia jossakin toisessa laitteessa jos se laite ei käytä sitä siellä mobiilin puolella. Lähteekö netti toimimaan siinä toisessa laitteessa?

 

Jos mitään parannusta ei tapahdu näitten testien jälkeen niin ota yhteyttä meille. Varsinkin jos kortti ei toimi toisessakaan laitteessa niin tarvihet uuden kortin siihen. Tämän linkin yhteystiedot kautta näet kaikki kanavat miten meihin voi olla yhteydessä.

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +8

sain chattin kautta yhteyden vikapuolelle mutteivat osanneet sanoa muuta kuin langallinen yhteys toimii,ei hajuakaan miksei mobiilipuoli toimi,teki kuitenkin vikaraportin tms. ja aikoivat palata asiaan ,toiv ei viikon päästä....,kokeilin sim korttia puh ja netti toimi nikottelematta.kun menen selaimella modeemin hallintaan siellä lukee adsl only ja ei tietoa mobiilioperaattorista ja disabled,mobiiliyhteyden tiedoissa lukee punaisella dormant ja suurin osa mobiilin tiedoista sanoo:ei tietoa...

Käyttäjätaso 2
Kunniamerkki +8

se oli viallinen modeemi,ollut muutaman viikon käytössä ja kiinni seinässä....,herkkiä nämä nykylaitteet.

Vastaa