Laitoin tuon päivityksen yhteydessä pyynnön poistaa myös tuo virheenkorjaus, eli nyt kun tuo laite on päivittynyt, niin tämän päivän aikana pitäisi virheenkorjauskin mennä pois. Tarkistellaan tilannetta vielä myöhemmin tänään.
Minultakin voisi ottaa virheenkorjauksen pois. Viihdepaketti ei ole käytössä, joten ei pitäisi haitata.
Virheenkorjaus otettu pois.
Virheenkorjaus on nyt otettu pois.
Virheenkorjaus otettu nyt pois.
Eli pelaaja täällä myös kaipailisi virheenkorjauksen poistoa, sillä viihde ei käytössä mutta viiveet korkeahkoja.
Tarkistatko tuon tiedoissasi näkyvän liittymänumeron niin voidaan ottaa virheenkorjausta pois. Tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Kun lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 346123456.
Marko- kirjoitti: Hei jmpop,
Tarkistatko tuon tiedoissasi näkyvän liittymänumeron niin voidaan ottaa virheenkorjausta pois. Tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Kun lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 346123456.
Kappas oli loppuosa poistunut kun oli jäänyt - merkki. Nyt pitäisi koko numero olla.
Tuo asiakasnumero kenttä ei oikein muista merkeistä välitä, kuin numeroista. Jos jotain muuta välissä niin loppu hukkuu. Nyt tosiaan näkyy ja virheenkorjaus otettu pois.
Otin virheenkorjauksen nyt pois, ilmoittele jos toiminnan kanssa ilmenee ongelmia!
Tein uuden liittymäsopimuksen ADSL 24/1 -> VDSL2 50/10 ja nyt kun nopeus nousi, oletan että virheenkorjausta kätetään VDSL-yhteyksissäkin ja se on kait päällä oletuksena?
Jos sen saisi taas pois, kiitos.
Vilkaisin liittymääsi ja liittymätekniikastasi johtuen en suosittele virheenkorjauksen ottamista pois liittymästäsi ollenkaan. Mikäli kuitenkin haluat testata yhteyttä ilman vahvaa virheenkorjausta, voidaan sitä puolittaa nykyisestä hieman. Jos yhteys alkaa pätkimään tai osa palveluista (esim. viihde) ei toimi kunnolla, täytyy nykyinen liittymän virheenkorjaus pitää ennallaan.
Ilmoitatko vielä asiasta tänne uudelleen niin edetään toivomallasi tavalla.
Antti- kirjoitti: Hei joma2,
Vilkaisin liittymääsi ja liittymätekniikastasi johtuen en suosittele virheenkorjauksen ottamista pois liittymästäsi ollenkaan. Mikäli kuitenkin haluat testata yhteyttä ilman vahvaa virheenkorjausta, voidaan sitä puolittaa nykyisestä hieman. Jos yhteys alkaa pätkimään tai osa palveluista (esim. viihde) ei toimi kunnolla, täytyy nykyinen liittymän virheenkorjaus pitää ennallaan.
Ilmoitatko vielä asiasta tänne uudelleen niin edetään toivomallasi tavalla.
Saa vähentää, Viihde-palvelun pätkimisellä ei merkitystä.
Tein pyynnön virheenkorjauksen puolittamisesta eteenpäin. Voit joutua tarvittaessa käynnistämään laitteesi uudestaan.
EDIT: Tämä onkin nyt jo valmis. Kokeiletko millälailla yhteys nyt toimii?
Antti- kirjoitti: Hei joma2,
Tein pyynnön virheenkorjauksen puolittamisesta eteenpäin. Voit joutua tarvittaessa käynnistämään laitteesi uudestaan.
EDIT: Tämä onkin nyt jo valmis. Kokeiletko millälailla yhteys nyt toimii?
Hyvin on pelannut tähän mennessä. Ei pätkimisiä Viihteessäkään.
Ping alle 15-20 kotomaahan, kait se pienempikin voisi olla. Ei suurta eroa virhekorjattuun versioon mutta moitteetta tuntuu toimivan.
Hienoa että palvelu toimii nyt vakaasti ja viivettä saatiin alennettua 15-20ms viivehän kuulostaa kyllä omaan korvaan oikein mukavalta!
Saisinko interleavingin pois minun liittymästäni? pingit ovat liian suuret ja pelaamisesta ei tulee mitään.
Ota yhteys Soneran Vikapalveluun 020 690101 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) tai jätä palvelupyyntö Omien sivujen kautta. Chat-yhteys asiakaspalveluun on myös avoinna 24/7. Asiakaspalvelu ottaa sen pois päältä.
Hei, täällä sama ongelma eli latenssit pomppii katossa. Voisitteko kytkeä täältä kanssa pois tuon interleavingin?
Tässä oli myös juttua tuosta Virheenkorjauksesta, tuon ketjun voisi yhdistää tähän samaan ketjuun.
Moikka @makenaattori ja tervetuloa Klaaniin!
Täällä Klaanissa emme käsittele asiakastietoja, kuten vanhalla palstalla tehtiin. Täällä autetaan enemmän kuin mielellämme asioissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista. Suosittelenkin loggaamaan Omille Sivuille ja ottamaan yhteyden chatin (kysy meiltä) tai palvelupyynnön muodossa. :)
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.