Skip to main content

Virheenkorjaus


Näytä ensimmäinen kirjoitus

73 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 14. tammikuuta 2014
Hei jessenic,

Laitoin tuon päivityksen yhteydessä pyynnön poistaa myös tuo virheenkorjaus, eli nyt kun tuo laite on päivittynyt, niin tämän päivän aikana pitäisi virheenkorjauskin mennä pois. Tarkistellaan tilannetta vielä myöhemmin tänään.

  • 0 kommenttia
  • 14. tammikuuta 2014
Hei,

Minultakin voisi ottaa virheenkorjauksen pois. Viihdepaketti ei ole käytössä, joten ei pitäisi haitata.

  • 0 kommenttia
  • 14. tammikuuta 2014
Hei kaptah,

Virheenkorjaus otettu pois.

  • 0 kommenttia
  • 14. tammikuuta 2014
Hei jessenic,

Virheenkorjaus on nyt otettu pois.

  • 0 kommenttia
  • 15. tammikuuta 2014
Virheenkorjauksen haluaisin pois.

  • 0 kommenttia
  • 15. tammikuuta 2014
Hei zacksa,

Virheenkorjaus otettu nyt pois.

  • 0 kommenttia
  • 17. tammikuuta 2014
Heips, en viitsinyt avata uutta ketjua kun kerran tämäkin vielä aktiivinen.
Eli pelaaja täällä myös kaipailisi virheenkorjauksen poistoa, sillä viihde ei käytössä mutta viiveet korkeahkoja.

  • 0 kommenttia
  • 17. tammikuuta 2014
Hei jmpop,

Tarkistatko tuon tiedoissasi näkyvän liittymänumeron niin voidaan ottaa virheenkorjausta pois. Tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Kun lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 346123456.

  • 0 kommenttia
  • 17. tammikuuta 2014
Marko- kirjoitti:
Hei jmpop,

Tarkistatko tuon tiedoissasi näkyvän liittymänumeron niin voidaan ottaa virheenkorjausta pois. Tarkistaminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero. Kun lisäät liittymänumeron, niin lisää se ilman "-" merkkiä, muodossa 346123456.



Kappas oli loppuosa poistunut kun oli jäänyt - merkki. Nyt pitäisi koko numero olla.

  • 0 kommenttia
  • 17. tammikuuta 2014
Hei jmpop,

Tuo asiakasnumero kenttä ei oikein muista merkeistä välitä, kuin numeroista. Jos jotain muuta välissä niin loppu hukkuu. Nyt tosiaan näkyy ja virheenkorjaus otettu pois.

  • 0 kommenttia
  • 20. tammikuuta 2014
Itseltänikin koti tv -paketti löytyy, mutta en sitä käytä yhtään. Olisiko mahdollista tuon virheenkorjauksen siis ottaa pois käytöstä? Kiitos.

  • 0 kommenttia
  • 21. tammikuuta 2014
Hei tap1o

Otin virheenkorjauksen nyt pois, ilmoittele jos toiminnan kanssa ilmenee ongelmia!

  • 0 kommenttia
  • 26. marraskuuta 2014
Hei,

Tein uuden liittymäsopimuksen ADSL 24/1 -> VDSL2 50/10 ja nyt kun nopeus nousi, oletan että virheenkorjausta kätetään VDSL-yhteyksissäkin ja se on kait päällä oletuksena?
Jos sen saisi taas pois, kiitos.

  • 0 kommenttia
  • 26. marraskuuta 2014
Hei joma2,

Vilkaisin liittymääsi ja liittymätekniikastasi johtuen en suosittele virheenkorjauksen ottamista pois liittymästäsi ollenkaan. Mikäli kuitenkin haluat testata yhteyttä ilman vahvaa virheenkorjausta, voidaan sitä puolittaa nykyisestä hieman. Jos yhteys alkaa pätkimään tai osa palveluista (esim. viihde) ei toimi kunnolla, täytyy nykyinen liittymän virheenkorjaus pitää ennallaan.

Ilmoitatko vielä asiasta tänne uudelleen niin edetään toivomallasi tavalla.

  • 0 kommenttia
  • 26. marraskuuta 2014
Antti- kirjoitti:
Hei joma2,

Vilkaisin liittymääsi ja liittymätekniikastasi johtuen en suosittele virheenkorjauksen ottamista pois liittymästäsi ollenkaan. Mikäli kuitenkin haluat testata yhteyttä ilman vahvaa virheenkorjausta, voidaan sitä puolittaa nykyisestä hieman. Jos yhteys alkaa pätkimään tai osa palveluista (esim. viihde) ei toimi kunnolla, täytyy nykyinen liittymän virheenkorjaus pitää ennallaan.

Ilmoitatko vielä asiasta tänne uudelleen niin edetään toivomallasi tavalla.


Saa vähentää, Viihde-palvelun pätkimisellä ei merkitystä.

  • 0 kommenttia
  • 26. marraskuuta 2014
Hei joma2,

Tein pyynnön virheenkorjauksen puolittamisesta eteenpäin. Voit joutua tarvittaessa käynnistämään laitteesi uudestaan.

EDIT: Tämä onkin nyt jo valmis. Kokeiletko millälailla yhteys nyt toimii?

  • 0 kommenttia
  • 27. marraskuuta 2014
Antti- kirjoitti:
Hei joma2,

Tein pyynnön virheenkorjauksen puolittamisesta eteenpäin. Voit joutua tarvittaessa käynnistämään laitteesi uudestaan.

EDIT: Tämä onkin nyt jo valmis. Kokeiletko millälailla yhteys nyt toimii?


Hyvin on pelannut tähän mennessä. Ei pätkimisiä Viihteessäkään.
Ping alle 15-20 kotomaahan, kait se pienempikin voisi olla. Ei suurta eroa virhekorjattuun versioon mutta moitteetta tuntuu toimivan.

  • 0 kommenttia
  • 28. marraskuuta 2014
Hei joma2,

Hienoa että palvelu toimii nyt vakaasti ja viivettä saatiin alennettua 🙂 15-20ms viivehän kuulostaa kyllä omaan korvaan oikein mukavalta!

  • Uusi jäsen
  • 1 kommentti
  • 7. helmikuuta 2015

Saisinko interleavingin pois minun liittymästäni? pingit ovat liian suuret ja pelaamisesta ei tulee mitään.


Windstapper
Meilaaja
  • Meilaaja
  • 308 kommenttia
  • 7. helmikuuta 2015

Ota yhteys Soneran Vikapalveluun 020 690101 (ma-pe 8-20, la 9-16.30) tai jätä palvelupyyntö Omien sivujen kautta. Chat-yhteys asiakaspalveluun on myös avoinna 24/7. Asiakaspalvelu ottaa sen pois päältä.


  • Uusi jäsen
  • 1 kommentti
  • 11. helmikuuta 2015

Hei, täällä sama ongelma eli latenssit pomppii katossa. Voisitteko kytkeä täältä kanssa pois tuon interleavingin?


Windstapper
Meilaaja
  • Meilaaja
  • 308 kommenttia
  • 11. helmikuuta 2015

Tässä oli myös juttua tuosta Virheenkorjauksesta, tuon ketjun voisi yhdistää tähän samaan ketjuun.

 

http://klaani.sonera.fi/t5/Kiinte%C3%A4t-nettiyhteydet-ja/Virheenkorjaus-Interleaving/m-p/98910#U98910


RaMaria
Ex-telialainen
  • Ex-telialainen
  • 1528 kommenttia
  • 12. helmikuuta 2015

Moikka @makenaattori ja tervetuloa Klaaniin!


 


Täällä Klaanissa emme käsittele asiakastietoja, kuten vanhalla palstalla tehtiin. Täällä autetaan enemmän kuin mielellämme asioissa, jotka eivät vaadi asiakkaan tunnistamista. 🙂 Suosittelenkin loggaamaan Omille Sivuille ja ottamaan yhteyden chatin (kysy meiltä) tai palvelupyynnön muodossa. :)


 


Vastaa