Mikähän on vikana, kun tietokone sanoo " Ei internetyhteyttä, suojattu" Klikkaan katkaise yhteys, jonka jälkeen klikkaan yhdistä. Seuraavaksi aukeaa tuo Huawein Mobile broadband ruudulle. "Connection failed. The profile is invalid. Please contact your service provider." Mitähän ihmettä tossa kuuluisi tehdä? Ei tohon broadbandiin pääse edes kirjautuun sisään.
Sivu 1 / 1
Ensimmäisenä toivotan sinut @saloniemi7 lämpimästi tervetulleeksi Telia Yhteisöön! Täällä pääset lukemaan ajankohtaisia juttuja ja osallistut mielenkiintoisiin keskusteluihin! 😁>
Oletko resetoinut laitteen (en pelkästään tarkoita uudelleenkäynnistystä)? Kertoisitko Huawein laitteen mallin? Tällä hetkellä osa laitteista saattaa tarvita päivityksen toimiakseen 4G-verkossa, joten oletko katsonut siitä päivitykset ajantasalle.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.