Tekisisi mieleni aloittaa vuodatukseni klassisella fraasilla: "Kyllä minä niin mieleni pahoitin..."
Olen nyt käynyt parissakin Citymarketissa kolmen päivän aikana. Molemmissa ollut Telian "feissari"-piste.
Silmään pisti molemmissa iso juliste, joissa luvattiin Xbox tykötarpeineen, kun siirtää laajakaistansa Telialle. Toisessa pisteessä pysähdyin jututtamaan juippeja, jotka olivat siinä "töissä". Sanoin toiselle tyypille, että kyllähän tuollainen kyltti vi**ttaa hiljaistakin miestä, kun itse olen tullut Telian ja sen edeltäjien asiakkaaksi silloin kun se juippi oli vielä haikea häivähdys isänsä silmäkulmassa.
Juippi mäiskytti purkkaa niin, että sylkivaahto tihkui suupielistä ja sanoi: "No nää on niitä kampanjoita..."
Tässähän on Xboxia suurempikin kysymys! Onko Telialle tärkeintä UUDET ASIAKKAAT? Eikö niille etelän variksille merkitse yhtään mitään ASIAKASUSKOLLISUUS? Vanhoille asiakkaille ei KOSKAAN tarjota mitään tosi hyvää etua...
Täällä yhteisössä on minun aiempiakin vuodatuksia syyskuulta, löin silloin käteni kyynärpäitä myöten sontaan kun vaihdoin hybridilaajakaistaan. Laitteiden toimitus oli täyttä pelleilyä, kun laitteet sitten tulivat, ne ovat toimineet ja toimivat silloin kun niitä huvittaa.
Soitin ja valitin, minut yhdistettiin jollekin juipille, joka kiljui: "Sinulla ei ole mitään oikeutta perua tekemääsi tilausta ennenkuin me olemme mitanneet, miten liittymä toimii. Me mittaamme ja minä soitan sinulle.!"
Noh... KOLME KUUKAUTTA olen odottanut soittoa.
Nyt taitaa aika olla kypsä, että kun Elisalta tai Dnalta tulee hyvä tarjous kylkiäisineen, niin vaihtoon menee.
Minulla on kuitenkin Telialla kolme kännykkäliittymää, 1 mobiilidata, kiinteä laajakaista ja Telia Tv. Ehkä Telian mielestä liian pieni asiakas?