Yhteyden katoaminen kun yhteys saavuttaa palveluntarjoajan. He laittoivat sähköpostia ja osoittivat missä katoaminen tapahtuu. Laitoin liitteenä saman.
@allavesterinen kirjoitti:
Yhteyden katoaminen kun yhteys saavuttaa palveluntarjoajan. He laittoivat sähköpostia ja osoittivat missä katoaminen tapahtuu. Laitoin liitteenä saman.
Hei!
Ilmeisesti jokin palvelu ei toimi? Tracert nyt ei ole kovin luotettava mittari siihen, että "katoaako" yhteys vai ei, sillä jokin palvelin verkossa on voitu määrittää niin, ettei se vastaa tuon tracert- komennon kyselyihin ja näyttää juuri tolta, vaikka yhteys muuten toimisikin.
Tomiiko yhteydet siis muuten vai onko ongelmaa vain jossain yksittäisessä verkkopalvelussa? Laittaa vain epäilyttämään, että onkohan jotkin konffit oikein omassa reitittimessäsi, porttiohjaukset tms?
Kannatanee olla yhteydessä Telian asiakaspalveluun, jotta voivat tuolta tekniikan puolelta tarkistella, onko tuossa jokin vikatilanne päällä. Eniten vain haiskahtaa konffiongelmalta jossain kohdassa verkkoa. Aspan yhteystiedot löytyvät täältä: https://www.telia.fi/asiakastuki/yhteystiedot
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.