Tuli reilu kuukausi sitten uudet reitin ja digiboksi,kun telia ilmoitti keräävänsä kuparilangat kiertoon. Samalla nostettiin kotinetti 50M. No, eihän se näin mennyt.. television kuva meni -80luvulle ja tietokoneet pätkii. Tehot mitatessa alle 10M ,semmosta 6-12M vähän riippuen kellon ajoista. No, soitettu kolme kertaa asiakaspalveluun tässä puolentoista kuukauden aikana. Eka henkilö totesi ,että liittymä 6.3M ,joten odottele soittoa jostain ,niin saat purettua sopimuksen. Oottellin 2vkoa ja kävin telian toimipisteellä.No, ei myö voida purkaa sopimusta,mutta näkyy,että on klikattu asia eteenpäin. Odottele soittoa. No, soitin viimeviikolla asiakaspalveluun. No, joo kyllä täällä näkyy,että vikailmoitus tehty,oottele ,että soittavat, Jostain.. No, tänä aamuna chatissä, ilmoittelen murheista. Asiakaspalvelija halusikin ystävällisesti soittaa. Hyvä!!. No, tänä iltana taas,kuten muittenkin soittojen yhteydessä yllättäen, tehdään alueella muutostöitä. Klo 20 tänään kaikki toimii,mutta jos ei toimikkaan,niin tee vikailmoitus. Ei voi olla totta tämä touhu. Puoltoista kuukautta ooteltu soittoa ja asiakaspalvelijat laittaneet vikailmoituksia... Saakohan edes kuluttajaviranomainen purettua sopimusta,vai eikö Telialla tosiaankaan ole niin vaikutusvaltaista henkilöä kuka sen pystyy tekemään? Olisiko täällä hyviä neuvoja. TJ
___
Muokkaus SannaMKoo: Otsikkoa tarkennettu